نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. شهريور 1394 - 23:56
رئیس اوقاف و امور خیریه گچساران خبرداد؛
اجرای طرح "مهر تحصیلی" در گچساران
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران از اجرای طرح مهر تحصیلی همزمان با فرارسیدن فصل بازگشایی مدارس در این شهرستان خبر داد.

فرزین بهمنی‌آزاد رئیس اوقاف و امور خیریه گچساران صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، با اشاره به فرارسیدن فصل بازگشایی مدارس، از اجرای طرح مهر تحصیلی در این شهرستان خبر داد و گفت :طرح مهر تحصیلی  با هدف تأمین کمک هزینه تحصیلی برای دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این اداره  آمادگی کامل جهت دریافت موقوفات خیرین جهت کمک به دانش‌آموزان مستحق را دارد،گفت:تاکنون تنها یک موقوفه به نام حاج فریدون کرمی جهت کمک به دانش‌آموزان  گچسارانی وجود دارد.

 

بهمنی آزادتصریح کرد: خرید البسه دانش‌آموزان نیت موقوفه این خیر در شهرستان است که با همکاری و تلاش متولی موقوفه، البسه لازم جهت سال تحصیلی جدید برای دانش‌آموزان روستای ماهور باشت این شهرستان خریداری خواهدشد وارزش ریالی این موقوفه 30 میلیون ریال است.

 

بهمنی‌آزاد با اشاره به اینکه طرح مهر تحصیلی در سایر استان‌ها و شهرستان‌ها به صورت گسترده اجرا می‌شود، افزود: امید است که با نهادینه‌ کردن این امر خیرخواهانه به صورت یک فرهنگ در شهرستان، خیرین گچسارانی را به سمت و سوی این نوع وقف بکشانیم.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها