نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. شهريور 1394 - 8:27
مدیر سابق آموزش و پرورش گچساران گفت: بنیاد ملی نخبگان در کهگیلویه و بویراحمد توجهی به نخبگان گچسارانی ندارد و نخبگان این شهرستان نقش کمرنگی در این بنیاد دارند.

به گزارش آفتاب جنوب،یدالله مرادی مدیر سابق آموزش و پرورش گچسارانعصر روز گذشته در آیین تجلیل از دانش آموزان و نفرات برتر کنکور سراسری94 در که در محل سالن اجتماعات آزادی نفت و گاز گچساران برگزار شد،گفت:یکی از سیاست‌های اصلی نظام آموزش و پرورش نخبه‌پروری است و امروز نخبه‌پروری یک کار مهم، دشوار و اصولی بوده و با برنامه‌ریزی و استفاده از روش‌های نوین تحصیلی صورت می گیرد.

 

وی افزود: در حال حاضر طرح شتاب آموزش و پرورش در راستای نخبه‌پروری تنظیم و در حال اجرا است.

 

مرادی با بیان اینکه این شهرستان دارای نخبگان زیادی در حوزه‌های مختلف است اما بنیاد ملی نخبگان در استان توجهی به این امر نکرده است،تصریح کرد:بنیاد ملی نخبگان در کهگیلویه و بویراحمد توجهی به نخبگان گچسارانی ندارد و این نخبگان نقش کمرنگی در این بنیاد دارند.

 

وی درادامه با اشاره به شیوه تدریس و نخبه‌پروری در دیگر کشورها به ویژه ژاپن ،اظهارکرد: در این کشور مدارس بدنبال به چالش کشاندن دانش آموزان برای حل مسائل هستند وهیچ‌گاه درپی حل مسائل و آسان کردن کار برای دانش‌آموزان نبوده اند.

 

مدیر سابق آموزش و پرورش گچساران افزود:امروز دانش‌آموزان و نخبگان برتر کنکور سراسری در این شهرستان در این جشن بزرگ تجلیل خواهند شد تا ذره‌ای از تلاش مقدس آنها در راستای کسب علم و دانش که از آموزههای دینی است، ارج نهاده شود.

 

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها