نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. تير 1394 - 13:16
مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از راه اندازی سینما دیجیتال این شرکت خبر داد .

یوسف باقری مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران صبح امروز در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، از راه اندازی سینما دیجیتال در این شرکت خبر داد و گفت: تجهیزات این سینما جایگزین تجهیزات پروژکتور 16 میلیمتری قدیمی شده و با اعتباری معادل 40 میلیون تومان راه اندازی شده است .

 

باقری افزود: مهمترین مزایای سینما دیجیتال نسبت به مدل پروژکتوری قدیمی ، حمل و نقل آسان فیلم ، افزايش كيفيت صدا و تصویر است .

 

وی تصريح كرد : امکان اکران همزمان فیلم های روز سینمای ایران در سینما دیجیتال نفت و گاز گچساران فراهم شده است.

 

مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران اظهارکرد: مهمترین وظيفه همكاران خدمات ، فراهم آوردن شرايط مناسب و ارائه خدمات باكيفيت به منظور رفاه ، شادابي و برنامه ريزي جهت اوقات فراغت كاركنان و خانواده هاي آنها در حد مطلوب مي باشد .

 

وی گفت: کارکنان عملیاتی و ستادی نفت و گاز گچساران شرایط دشواری را در تولید و صیانت از نفت و گاز در این شرکت برعهده دارند و به همين دليل توجه ویژه به رفاه همکاران در اولویت اصلی وظايف این مديريت قرار دارد .

 

باقری همچنین از پخش جدیدترین فیلم های روز سینمای ایران در سینما دیجیتال نفت و گاز گچساران طی ايام هفته خبر داد و افزود : سینما مهرگان در روزهای دوشنبه ، سه شنبه و چهارشنبه و سینما نفت در روزهای یکشنبه ، پنجشنبه و جمعه آماده ارائه خدمت به همكاران و خانواده هاي محترم آنان مي باشد .

 

مدیر خدمات شرکت نفت و گاز گچساران زمان پخش فیلم در ماه مبارک رمضان را ساعت 18:30 و ایام بعد از ماه مبارک 19:30 اعلام کرد .

 

گفتنی است شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکتهای بهره بردار تابعه مناطق نفتخیز جنوب  است که تأسیسات نفتی آن در گستره  چهار استان بوشهر ، خوزستان ، فارس و کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته است .

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها