نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. تير 1394 - 11:22
فرزین بهمنی آزاد
رئیس اوقاف و امور خیریه گچساران خبرداد؛
اجرای طرح "ضیافت الهی" و "نشاط معنوی" درگچساران
رئیس اوقاف و امور خیریه گچساران از آغاز برنامه‌های طرح "نشاط معنوی" و "ضیافت الهی" در کنار بقاع متبرکه و مساجد این شهرستان خبرداد.

فرزین بهمنی‌آزاد رئیس اوقاف و امور خیریه گچساران صبح امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،با اشاره به اجرای طرح ضیافت الهی و نشاط معنوی در بقاع متبرکه و مساجداین شهرستان گفت:همزمان با شروع فصل تابستان طرح نشاط معنوی با هدف غنی سازی اوقات فراغت جوانان ونوجوانان در بقاع متبرکه برگزار شده است.

 

وی افزود:پایگاه های اصلی برگزاری طرح نشاط معنوی در آستان مقدس امامزادگان؛ امامزاده جعفر(ع) ،امام‌زاده یحیی(ع)  و نیز مسجد شهیدان این شهرستان است که در حال اجراست.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه گچساران با بیان اینکه در قالب این طرح برنامه‌های مذهبی، فرهنگی، ورزشی و علمی ویژه نوجوانان و جوانان اجرا خواهد شد،افزود:برگزاری نماز جماعت، مراسم سخنرانی و مباحث بصیرتی واخلاقی،بیان احکام،برگزاری مراسم احیای لیالی قدرو برگزاری مراسم میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام از جمله برنامه های این طرح است.

 

بهمنی آزاد با اشاره به اینکه طرح بزرگ "نشاط معنوی" همه‌ساله در جوار بقاع متبرکه و مساجد این شهرستان اجرا می‌شود،گفت:مجموعه اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان امسال نیز همانند سال‌های گذشته باقوت به اجرای این طرح خواهند پرداخت.

 

وی با بیان اینکه این طرح از اوایل تیرماه جاری به‌صورت همزمان با سراسر کشور آغازشده و تا اواخر شهریورماه امسال ادامه خواهد داشت،تصریح کرد: تاکنون ثبت‌نام در این طرح با استقبال خوبی از سوی جوانان و نوجوانان مواجه شده است و همچنان ثبت‌نام ادامه دارد.

 

این مسئول با بیان اینکه در قالب اجرای این طرح برنامه‌های متنوع تفریحی وآموزشی در جوار آستان مقدس امامزادگان و مساجد این شهرستان برگزار خواهد شد،تصریح کرد:با توجه به تقارن ایام تعطیلات تابستانی با ماه مبارک رمضان، زمینه خوبی برای انجام کار فرهنگی در بقاع متبرکه فراهم‌شده است که امیدواریم بتوانیم با کمک هیئت‌امنای امامزادگان و استقبال جوانان و نوجوانان از این فرصت مناسب به بهترین نحو بهره‌برداری کنیم.

 

بهمنی آزاد اظهارکرد: مراسم جز خوانی قرآن کریم یکی از برنامه‌هایی است که در حال حاضر در جوار بقاع متبرکه و درمساجداین شهرستان اجرا می‌شود و تاکنون با استقبال خوبی همراه بوده است.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه گچساران درادامه با اشاره به اجرای طرح "ضیافت الهی" ویژه ماه مبارک رمضان در این شهرستان ،گفت:در اجرای این طرح و در شب میلاد حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام مراسم بزرگ محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری مصری پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد صاحب الزمان(عج) این شهرستان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها