نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. خرداد 1394 - 8:15
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به تفکر برد برد، گفت: این یعنی 50،50 یعنی گذشتن از خواسته‌های اصلی که نتیجه‌اش می‌شود برد دشمن و از دست دادن امتیازات از سوی ما.

به گزارش آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام قاسم روانبخش عضو شورای مرکزی جبهه پایداری عصرروزگذشته در مراسم گرامیداشت شهدای حزب موتلفه اسلامی که با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد شهیدان این شهرستان برگزار شد،با اشاره به گفتمان مقاومت فعال و گفتمان سازش و انفعال گفت:گفتمان مقاومت، گفتمان اسلام و گفتمان واقعی الهی بوده و مقاومت بر اساس آیات قرآن یک قاعده است اما مصالحه و سازش با دشمن یک استثناء است.

روانبخش

وی با بیان اینکه در قرآن بر گفتمان مقاومت تأکید شده و وعده الهی نیز بر مقاومت بوده است،افزود:عده ای می‌گویند شما با مذاکره مخالف هستید چه پیشنهادی دارید و ما می‌گوییم پیشنهاد ما پیشنهاد قرآن است.

 

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با شاره به اینکه خداوند بر همه امور سوار است و در آیات خود در قرآن که کتاب همه مسلمانان است وعده پیروزی و نصرت داده است،تصریح کرد:چرا برخی افراد به دشمن امید می‌بندند اما به خدا امید ندارند، آنها وعده 1+5 را می‌پذیرند اما وعده خدا را قبول ندارند.

 

روانبخش با بیان اینکه سیره ائمه علیهم السلام و انبیای الهی مقاومت است، اظهار کرد: بعضی‌ها مذاکرات را با صلح حدیبیه مقایسه می‌کنند، صلح حدبییه یک نرمش قهرمانانه بود که پیامبر(ص) بعد از آن به فتح مکه رسید.

 

وی افزود: بعضی وقت‌ها برخی سازش‌ها به دلیل حمایت نکردن مردم ایجاد می‌شود و چاره‌ای نیست، به عنوان مثال در جنگ صفین به خاطر ساده‌لوحی جریان اعتدال به رهبری ابوموسی اشعری با شعار نه علی(ع) نه معاویه، امام علی(ع) مجبور به حکمیت شدومعاویه بر همین گروه اعتدالیون سوار شد و موفق به برد در حکمیت شد.

 

حضور حماسی ملت ایران در تشییع 270نشان می دهد که ملت خسته نیست

 

روانبخش در ادامه گفت: اینکه 29 سال از شهادت غواصان می‌گذرد و از آنها تنها مشتی استخوان می‌آورند؛وقتی به خاطر یک مشت استخوان این شهداء جمعیتی میلیونی به تهران می‌روند، آیا این ملت، ملتی خسته است؟

روانبخش

روانبخش افزود: این چه معنی دارد که مردم را خسته اعلام می‌کنید، شما خودتان خسته شده‌اید، اگر ملت ایران خسته بود که در این هوای گرم آن هم ساعت‌ها قبل از مراسم تشییع در محل حضور نداشتند.

 

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در ادامه  با اشاره به تجاوزات وحشیانه سعودی ها به یمن ،تصریح کرد: متأسفیم که در شرایطی که امروز درس مقاومت و پایداری توسط ایران اسلامی به جهان صادر شده است، در حال دست برداشتن از مقاومت هستیم.

 

روانبخش با اشاره به پیروزهای حزب‌الله و حماس این پیروزی‌ها را از ثمرات مقاومت برشمردو گفت:مردم یمن سه ماه در حال مقاومت در برابر انواع سلاح‌های عربستان سعودی در بدترین شرایط زندگی هستند و عربستان در برابر مقاومت انصارالله مجبور به پذیرش حضور آنها در ژنو شده است.

 

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به جریان انفعال و سازش گفت: این جریان از زمان بازرگان وجود داشت و وی به امام راحل پیشنهاد مذاکره با شاه را می‌داد، در حالی که اگر امام راحل چنین کاری می‌کردند امروز انقلاب اسلامی وجود نداشت.

 

وی در خصوص مذاکرات هسته‌ای و با اشاره به اینکه سیاست انفعال و سازش را یک بار از سال 82 تا 84 امتحان کردیم،افزود:در آن سال‌ها داوطلبانه تعلیق و پروتکل الحاقی را پذیرفتیم؛قرار بر 6 ماه تعلیق و لغو تحریم‌ها بود اما دشمن بعد از آن تهدید به حمله نظامی کرد خواستار تعلیق دائمی شد.

 

روانبخش

 

وی افزود: مجلس ششم طی نامه‌ای به رهبری خواستار پذیرش خواسته‌های آمریکا می‌شود اما مجلس اصولگرای هفتم طی تصویب طرحی خواستار لغو تعلیق و برداشتن مهر و مو‌م‌های نیروگاه هسته‌ای می‌شود و دولت اصلاحات مجبور به پذیرش این طرح شد.

 

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با تشریح  تفکر برد برد، گفت: این یعنی 50-50 یعنی گذشتن از خواسته‌های اصلی که نتیجه‌اش می‌شود برد دشمن و از دست دادن امتیازات از سوی ما.

 

آقای رئیس جمهورمشکل مردم کار و کسب درآمد است

 

روانبخش درادامه با اشاره به برگزاری 25 کنسرت در کرمان با هزینه های  100 میلیونی گفت: شما جیب مردم را خالی کردید و بنزین مردم را از جیب آنها برداشتید، آن وقت اعتقاد دارید با برگزاری کنسرت و موسیقی مردم شاد شوند.

 

وی افزود:آقای رئیس جمهور می‌گوید مردم افسرده‌اند و باید شاد باشند، بله شاد باشند اما نه با رقص و موسیقی، مشکل مردم کار و کسب درآمد است.

 

روانبخش افزود: گفته‌اند ازدواج جوانان ما با تحریم گره خورده است، این سیاست انفعالی بوده که نتیجه آن پررو شدن دشمنان است.

 

وی با اشاره به اظهارات جدید آمریکایی‌ها مبنی بر شرط بازدید از مراکز نظامی ایران برای پذیرفتن توافق و لغو برخی تحریم‌ها گفت: آقای عراقچی می‌گوید آنها را با چشمانی بسته به مراکز نظامی می‌بریم، آقای عراقچی از شما بسیار بعید است.

 

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها