نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. خرداد 1394 - 19:25
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین از تعریف 100 طرح سازندگی در مناطق محروم این استان خبر داد.

به گزارش آفتاب جنوب,

به نقل از بسیج سازندگی کشور، منوچهر حبیبی با بیان این مطلب اظهار کرد: در زمینه اقتصاد مقاومتی با توجه به ظرفیت ها و قابلیت های استان قزوین اقدامات مناسبی در 13 حوزه به انجام رسیده است.

وی افزود: نیازمند همراهی و همکاری همه دستگاه ها و بانک های استان هستیم تا در راستای اقتصاد مقاومتی گام های مؤثری برداشته شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین ادامه داد: از 48 طرحی که بسیج سازندگی در استان تدارک دیده بود، 23 مورد در حال افتتاح است و 25 طرح نیز نیمه کاره است؛ اما پیشرفت خوبی دارد.

حبیبی اضافه کرد: 100 طرح محرومیت زدایی و سازندگی در مناطق محروم استان از جمله الموت، آوج، طارم و نظایر آن تعریف شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین عنوان کرد: امید است با توجه و همکاری ویژه دستگاه ها بتوان مانند طرح های پیشین با حرکت جهادی و بسیجی، این طرح ها را نیز به بهره برداری رساند.

وی خاطرنشان کرد: تا به امروز در زمینه طرح های محرومیت زدایی دستگاه های اجرایی استان قزوین بیشترین همکاری و همراهی را با بسیج داشته اند که امیدواریم ادامه یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: در حوزه تملک دارایی و طرح های عمرانی مربوط به بخش های شهری و روستایی و هر آنچه بسیج سازندگی تقاضا کرده و توان آن را داشته است، بسیج سازندگی نسبت به دیگر متقاضیان در اولویت اجرای طرح ها بوده است.

حبیبی اضافه کرد: بسیج نیرویی است که همواره در طول عمر انقلاب اسلامی و عرصه های مختلف آن از جمله دوران هشت سال جنگ تحمیلی به یاری دولت شتافته و مردم را پشتیبانی کرده است تا ایران اسلامی از گزندهای دشمنان در امان بماند و به پیشرفت خود ادامه دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین همچنین در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: فعالیت های این نهاد انقلابی به گونه ای است که می تواند زمینه جلب رضایت مردم را فراهم آورد و مردم بیش از گذشته طعم شیرینی خدمات و برکات انقلاب را بچشند.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها