نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. خرداد 1394 - 14:44
امام جمعه گچساران گفت: برخی جریانات و تفکرات خطرناکی وجود دارد که قصد تحریف شخصیت بزرگ امام (ره)به نفع خود را دارند که باید در این زمینه هوشیار بود.

به گزارش آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته گچساران ضمن تسلیت سالگرد ارتحال امام (ره) گفت:رحلت جانسوز معمار کبیر انقلاب اسلامی ضایعه بزرگی برا ی تمام عالم بود و با رحلت حضرت امام دشمنان  خاصه استکبار جهانی به خیال خام خود  از پایان یافتن انقلاب خوشحال بودند که با انتخاب و معرفی مقام معظم رهبری و ادامه راه امام نقشه همه دشمنان نقش بر آب شد.

 

وی با اشاره به نیمه شعبان و سیمای منتظران مهدی موعود (عج) افزود:جهان کنونی نیازمند حضور و ظهور امام عصر(عج) برای پایان دادن به بی‌عدالتی‌ها است که البته هر چه حکمت خداوند باشد، همان خواهد شد.

 

امام جمعه گچساران با اشاره به اینکه جریانات و تفکرات خطرناکی وجود دارد که قصد تحریف شخصیت بزرگ امام (ره)به نفع خود را دارند که باید در این زمینه هوشیار بود،تصریح کرد:این جریان و تفکر قصد مصادره شخصیت امام راحل را در راستای رسیدن به منافع خود دارند که البته طیف خاص و محدودی هستند.

 

حجازی اظهارکرد: امام راحل همواره در خصوص دشمنان به ویژه آمریکا هشدار می‌دادند که نباید فریب لبخند آنها را خورد، اما عده‌ای قصد تحریف و تخریب شخصیت امام در این خصوص و دیگر مسائل را دارند.

 

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها