نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. خرداد 1394 - 12:18
فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به اینکه پاسخ ایرا ن اسلامی در طول این 37 سال از عمرانقلاب اسلامی به همه گزینه های آمریکای جنایتکارپاسخی دندان شکن بود،افزود:تنها گزینه‌ای که استکبار جهانی به روی میز نیاورد، صداقت بود.

به گزارش آفتاب جنوب،سرهنگ جهانگیر انصاری فرمانده سپاه ناحیه گچساران پیش از ظهر امروز در آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و همایش تجلیل از خانواده‌های شهدای بیت‌المقدس که به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در محل سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد، گفت: سوم خرداد سالروز فتح غرورآفرین خرمشهر آیینه تمام‌نمای جهاد آگاهانه و شجاعت ملت ایران در تاریخ دوران هشت‌ سال جنگ تحمیلی است.

 

وی با بیان اینکه سالروز فتح خرمشهر روز شادی ملت ایران است و باید گرامی‌ داشته شود، افزود: سوم خرداد تاریخ گویای حماسه‌آفرینی ملت ایران بر پایه‌های ایمان، ایثار، پایداری و جاودانگی است.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به اینکه پیروزی رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی بیش از پشتکار نظامی نشأت گرفته از ایمان و غیرت جوانان این مرز و بوم بود، تصریح کرد: حماسه سوم خرداد در واقع حماسه حق در مقابل باطل و برگرفته از ارزش‌های اسلامی است.

 

انصاری وحدت در بین مردم را از جمله مهم‌ترین عامل پیروزی ایران در جنگ نابرابر دفاع مقدس دانست و با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت، اذعان کرد: با توجه به تاکید حضرت امام خمینی(ره) بر لزوم حفظ وحدت، همه ما باید امروز با تقویت این امر نیز به فرمایشات امام راحل جامه عمل بپوشانیم.

 

وی با بیان اینکه جوانان بسیاری از ایران اسلامی با اخلاص و فداکاری جهت حفظ آرمان‌های امام و انقلاب جان خود را فدا کردند، گفت: این جانفشانی‌ها نیز بیانگر درک عمیق ارزش‌های دینی و اسلامی و مصداق بارز ولایت‌‌مداری در جمهوری اسلامی ایران است.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با تاکید بر لزوم حفظ ارزش‌های دینی و آرمان‌های شهدا، تصریح کرد: جوانان ما امروز باید با تحصیل علم و دانش در راستای حفظ آرمان‌های امام و شهدا در مقابل دشمنان مقتدرانه ایستادگی کنند.

 

وی با اشاره به حضور آمریکا در صحنه‌های مختلف جنگ با ایران از جمله در صحنه‌های انهدام سکوهای نفتی آل‌سعود، که توسط دلیر مردان سپاه اسلام منهدم شدند، اظهارکرد:آمریکایی ها به طور مستقیم با ما وارد جنگ شدند ودو قایق سپاه را در خلیج فارس منهدم ساختند که یکی از بالگردهای آمریکا را سپاه در خلیج فارس ساقط کرد.

 

انصاری تصریح کرد:سردمداران آمریکا مدام در اظهاراتشان اعلام می کنند که همه گزینه ها روی میز است حتی گزینه نظامی، حال باید از آنهاپرسید؛مگر اولین گزینه ای که در دوران دفاع مقدس بر علیه ایران بکار گرفتید نظامی نبود؟ مگر در همه عرصه ها مقابل دلیرمردان اسلامی وارد جنگ نشدید؟ مگر فتنه گران را در فتنه 88 تمکین و پشتیبانی نکردید؟ پس آمریکایی ها تنها گزینه ای را که روی میز نیاوردند صداقت بود.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با بیان اینکه آمریکا گزینه‌های مختلفی را در مقابل مردم غیرتمند ایران به‌کار گرفت اما شکست خورد،افزود:آمریکایی ها بدانند که بازآزموده را دوباره آزمودن خطاست چرا که پاسخ ایران اسلامی در طول این 37 سال ازعمرانقلاب اسلامی به همه گزینه های آمریکای جنایتکاردندان شکن بود.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران ادامه داد: ما به عنوان سرباز کوچکی از نظام پر افتخار جمهوری اسلامی توصیه می‌کنیم آمریکا با دم شیر بازی نکند و باید بداند اگر بخواهد با ایران اسلامی درگیر شود آسایش آنها به هم می‌خورد.

 

انصاری با بیان اینکه جوانان ما با دست خالی و توکل به خدا با وحدت تحت فرماندهی امام خمینی(ره) پیروزی‌هایی را به ارمغان آوردند، اذعان کرد: مطمئن باشید این جنگ‌های نیابتی که استکبار جهانی در یمن، بحرین و عراق راه انداخته همه دنیا می‌بیند اما احمقانه است که بخواهد به مقابله با ایران فکر کند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها