نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. ارديبهشت 1394 - 20:59
دو تیم پرسپولیس و استقلال در آخرین دیدار خود در لیگ چهاردهم به مصاف هم رفتند که این دیدار تا دقیقه ۶۵ با پیروزی پرسپولیس دنبال می‌شود.

به گزارشآفتاب جنوب،به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا در آغاز دیدارهای هفته پایانی رقابت‌های لیگ چهاردهم دو تیم پرسپولیس و استقلال از ساعت 17 امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که قضاوت این دیدار به عهده تورج حق‌وردی است.

در این دیدار برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس سوشا مکانی، مایکل اومانیا، رضا نورمحمدی، حمیدرضا علی‌عسگر، بابک حاتمی، احمد نوراللهی، محمد نوری، علی علی‌پور، امید عالیشاه، هادی نوروزی و مهدی طارمی را در ترکیب اصلی خود قرار داد.

همچنین به صلاحدید امیر قلعه‌نویی برای استقلال وحید طالب‌لو، حنیف عمران‌زاده، امیرحسین صادقی، هرایر مگویان، خسرو حیدری، میلاد فخرالدینی، امید ابراهیمی، کرار جاسم، محمدرضا خرسندنیا، رضا عنایتی و سجاد شهباززاده در ترکیب قرار گرفتند.

دقیقه 2: تیم پرسپولیس بازی را هجومی آغاز کرد و دو مرتبه وارد محوطه جریمه استقلال شد تا خلق موقعیت کند اما این حمله سرخپوشان برای گلزنی موفقیت آمیز نبود.

بازی بعد از حملات ابتدایی پرسپولیس کمی آرام‌تر دنبال شد و دو تیم حمله خاصی روی دروازه دیگری نداشتند.

دقیقه 20: تا دقیقه 20 بازی بدون حادثه خاصی دنبال می‌شد تا اینکه کرار جاسم ارسالی دقیق روی دروازه پرسپولیس داشته باشد. این ارسال با ضربه سر خطرناک رضا عنایتی همراه بود اما سوشا مکانی توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 23: حرکت امید ابراهیمی در محوطه جریمه پرسپولیس خطرناک به نظر می‌رسید که مایکل اومانیا او را متوقف کرد اما حق‌وردی اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

دقیقه 29: ارسال هادی نورزوی روی دروازه استقلال و ضربه سر محمد نوری را وحید طالب‌لو کنترل کرد تا یک ضد حمله برای استقلال ترتیب دهد. البته این ضد حمله نیز به جایی نرسید.

بازی بعد از این موقعیت‌های نصفه و نیمه بازهم افت شدیدی داشت و سرخپوشان و آبی‌پوشان نتوانستند موقعیتی ایجاد کنند.

دقیقه 45: پاس علی علی‌پور برای امید عالیشاه در محوطه جریمه با خروج طالب‌لو از دروازه همراه بود. دروزاه‌بان استقلال برخوردی با عالیشاه داشت که داور بازی برخلاف پرسپولیسی‌ها اعتقادی به پنالتی نداشت.

این دیدار در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دقیقه 46: بهنام برزای در نیمه دوم برای استقلال به میدان آمد و جای رضا عنایتی را گرفت. در نیمه دوم استقلالی‌ها کار را هجومی آغاز کردند و یک کرنر هم نصیب آنها شد اما شاگردان قلعه‌نویی استفاده‌ای از این موقعیت نبردند.

دقیقه 48: محمد نوری توپی که پشت محوطه جریمه استقلال به او رسیده بود را در اختیار گرفت و پس از حرکت رو به جلو شوتی به سمت دروازه آبی‌پوشان زد اما توپ او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 53: حرکت امید عالیشاه از سمت چپ به سمت دروزاه استقلال موقعیتی خوب برای پرسپولیسی‌ها ایجاد کرد اما مهاجمان این تیم نتوانستند از موقعیت به دست آمده بود استفاده‌ای بکنند.

دقیقه 59: حرکت مهدی طارمی پشت محوطه جریمه استقلال با خطای امیرحسین صادقی همراه بود. این ضربه ایستگاهی حتی به دروزاه استقلال هم نرسید و مدافعان این تیم توپ را دور کردند.

دقیقه 64: صادقی یک بار دیگر مهدی طارمی را با خطا متوقف کرد که این بار با کارت زرد حق‌وردی روبرو شد.

دقیقه 65: ارسال هادی نوروزی روی دروازه طالب‌لو با ضربه سر علی علی‌پور همراه بود که تور دروازه استقلال را لرزاند تا پرسپولیس یک بر صفر پیش بیفتد.
 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها