نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. ارديبهشت 1394 - 11:53
امیر دهقان گفت:هیچ نانوای مجازی، قیمت نان را افزایش نداده است نانواهای غیرمجازی هستند که خودسرانه نان را به هر قیمتی که می خواهند می فروشند.

به گزارش آفتاب جنوب,

برخی از مردم اهواز در تماس با دفتر شبکه اطلاع رسانی رهیاب از افزایش 100 تومانی نان خبر دادند در همین راستا با امیر دهقان رئیس اتحادیه نانوایان اهواز تماس گرفتیم تا از کم و کیف ماجرا با خبر شویم. دهقان با رد خبر افزایش قیمت نان در نانوایی های اهواز به خبرنگار رهیاب گفت:چنین چیزی امکان ندارد.

رییس اتحادیه نانوایان اهواز تاکید کرد:نانواهایی که پروانه کسب دارند همان قیمت مصوب را رعایت می کنند و تا امروز افزایش قیمت نداشته اند.

 

وی ادامه داد:افزایش قیمت نان بدون اجازه ما صورت نمی گیرد ما هم در این خصوص چیزی اعلام نکرده ایم.

 

دهقان تصریح کرد:هیچ نانوای مجازی، قیمت نان را افزایش نداده است نانواهای غیرمجازی هستند که خودسرانه نان را به هر قیمتی که می خواهند می فروشند.

 

رئیس اتحادیه نانوایان اهواز به خبرنگار رهیاب گفت:اخطارهای لازم را به نانواهای غیرمجاز داده ایم منتها یک مشکلی با اتاق اصناف وجود دارد آنها می گویند برای برخورد با این واحدهای غیرمجازباید کدملی اینها را داشته باشیم.

 

وی ادامه داد:این نانواهای غیرمجاز حتی از دادن اسم هم امتناع می کنند چه برسد به اینکه کدملی خود را بدهند این موضوع در پلمپ نانواهایی غیرمجاز اختلال ایجاد کرده است.

 

وی در پایان گفت:مردم در صورت دیدن هرگونه تخلفی در نانوایی ها با شماره 35510197 تماس بگیرند تا بازرسین ما موضوع را بررسی کنند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها