نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. ارديبهشت 1394 - 11:48
مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: هنوز شرکت استیل آذین ایرانیان رقم سپرده ای را که برای مزایده نزد سازمان خصوصی سازی گذاشته است را برداشت نکرده است،این بدان معناست که خبر انصراف شرکت استیل آذین ایرانیان درست نیست.

به گزارش آفتاب جنوب,

 جعفر سبحانی مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص آخرین خبرها از وضعیت خصوصی سازی سرخابی ها اظهار کرد: درباره آقای هدایتی  که گفته می شود از مزایده سرخابی ها کنار کشیده باید بگویم  هنوز شرکت استیل آذین ایرانیان رقم سپرده ای را که برای مزایده نزد سازمان خصوصی سازی گذاشته را برداشت نکرده است.

وی در ادامه افزود: باید گفت این بدان معناست که خبر انصراف شرکت استیل آذین ایرانیان درست نیست ما حتی راهکاری هم به دوستان شرکت استیل آذین و آقای هدایتی ارائه کرده ایم که اگر آن را حل کنند می توانند در مزادیده دور چهارم هم شرکت کنند.

مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی درباره اینکه گفته می شود شرکتهای خودرو سازی مکلف شده اند که برای مزایده چهارم شرکت کنند تصریح کرد:جایگاه استقلال و پرسپولیس آن قدر بالاست که نیازی نباشد گروههای مختلف تحت فشار قرار بگیرند.

سبحانی در پایان تاکید کرد: ما اصلا این ذهنیت را نداریم که به ارگانهای خاص فشار بیاوریم که برای مزایده جلو بیایند و باید معلوم شود که چه کسانی عنوان کرده اند که شرکتهای خودرو سازی مکلف شده اند که برای خریداری استقلال و پرسپولیس  اقدام کنند.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها