نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. ارديبهشت 1394 - 10:57
دختر
با حضور مسئولین محلی صورت گرفت؛
افتتاح کمپ ترک اعتیاد بانوان در گچساران
نخستین مرکز ترک اعتیاد بانوان کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمعی از مسؤلان محلی در گچساران به بهره برداری رسید.

به گزارش آفتاب جنوب،سیدمهران کشاورز رئیس بهزیستی گچساران در حاشیه این آیین با اشاره به هدف از احداث کمپ ترک اعتیاد بانوان در این شهرستان، گفت: هدف از راه‌اندازی این کمپ درمان بانوان معتاد به مواد مخدر و جلوگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح شهرستان و استان بوده است.

 

وی افزود: این کمپ تنها کمپ ترک اعتیاد ویژه بانوان در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد است که به نام فرشتگان نام‌گذاری شده است .

 

کشاورز با اشاره به اینکه ظرفیت پذیرش این کمپ در هر دوره 25 نفر است،تصریح کرد: هزینه درمان در هر دوره 3میلیون و 500 هزار ریال است که بخشی از هزینه افرادی که با مشکل مالی مواجه هستند،توسط بهزیستی پرداخت خواهد شد.

 

رئیس بهزیستی گچساران با بیان اینکه مدیریت این کمپ به صورت خصوصی اداره می‌شود،گفت: طول هر دوره درمان در این کمپ 28 روز و بدون استفاده از دارو است.

 

کشاورز اظهار کرد: پزشک و روانشناس به صورت هفته‌ای یک بار وضعیت جسمی و روحی پذیرش‌شدگان را بررسی و در صورت وجود مشکل نسبت به درمان بیماران اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

 

وی با اشاره به اینکه مرکزترک اعتیاد بانوان با 300 متر مساحت و 150 متر زیربنا آماده خدمات‌رسانی به مردم شهرستان و استان است،افزود:در سطح شهرستان گچساران نیز 6 مرکز ترک اعتیاد ویژه آقایان مشغول فعالیت هستند.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

سلام سایت ما را با مشخصات زیر لینک کنید آوینی نیوز http://avinynews.ir بعد به ما اطلاع بدهید تا سایت شما را در "آوینی نیوز" لینک کنیم

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها