نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. اسفند 1393 - 0:00
رئیس صنعت، معدن و تجارت گچساران خبرداد؛
برپایی 200 غرفه در نمایشگاه بهاره گچساران
رئیس صنعت، معدن و تجارت گچساران از برپایی بیش از 200 غرفه در نمایشگاه فروش بهاره این شهرستان خبر داد.

رضا شریفی رئیس صنعت، معدن و تجارت گچساران عصر امروز در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری تحلیل آفتاب جنوب ،با اشاره به برپایی نمایشگاه بهاره در این شهرستان، گفت: از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه فروش بهاره، تقویت جریان عرضه در بازار، ایجاد فضای رقابت و در نهایت جلوگیری از افزایش بی‌رویه و غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات در این مقطع زمانی سال است.

 

وی افزود:باتوجه به حجم تقاضای عمومی شهروندان جهت خرید کالا در روزهای پایانی سال، نمایشگاه فروش بهاره در واقع به نوعی موجب حاکم شدن جو روانی مثبت بر بازار می‌شود که در پی آن نیز احتکار نیز کم می‌شود.

 

شریفی با اشاره به برپایی بیش از 200 غرفه در این نمایشگاه تصریح کرد: در این نمایشگاه مایحتاج شب عید مردم  از جمله پوشاک، خوراک، آجیل و تنقلات شب عید،مواد پروتئینی ومحصولات شوینده با تخفیف حداقلی 15 درصد، پایین‌تر از نرخ متعارف بازار ارائه می‌شود.

 

رئیس صنعت، معدن و تجارت گچساران اظهارکرد: در این نمایشگاه انواع مختلف کالا از جمله روغن‌نباتی، برنج، مواد لبنی، پودر شوینده، گوشت قرمز منجمد، گوشت مرغ منجمد، مواد پروتئینی، شیرینی، آجیل و خشکبار، مواد شوینده و بهداشتی با قیمتی پایین‌تر از بازارنیز در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

 

وی گفت: جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها، احتکار، دسترسی آسان و بهتر مردم با کالاهای موردنیازدر یک مکان از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه در شهرستان بوده است.

 

شریفی افزود:این نمایشگاه از 14 اسفندماه امسال به مدت 10 روز جهت دسترسی و خرید آسان مردم دایر است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها