نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. بهمن 1393 - 13:45
فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت:در سال‌جاری قریب به دو میلیارد تومان در قالب طرح‌های اشتغالزایی به جامعه ایثارگران این شهرستان اعطاء شده است.

به گزارش آفتاب جنوب،جهانگیر انصاری فرمانده سپاه ناحیه گچساران ظهر امروز در جلسه شورای قرارگاه اقتصاد مقامتی که در سالن جلسات این ناحیه برگزار شد، گفت: هدف مهم تشکیل این قرارگاه اجرای فرامین و تحقق بخشیدن به منویات مقام عظمای ولایت در خصوص اقتصاد مقاومتی و نقش آن در توسعه کشور بوده است.

 

وی با اشاره به اهداف و وظایف این قرارگاه، تصریح کرد: از جمله وظایف این قرارگاه، هماهنگ‌سازی، تعامل با دستگاه‌های ذی‌ربط، استفاده مطلوب و بهینه از تسهیلات و ظرفیت‌های موجود در سطح شهرستان و پیگیری مصوبات قرارگاه جهاد اقتصادی سازمان بسیج مستضعفین است.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با بیان اینکه جهاد سازندگی در سال‌های اول انقلاب با قدرت در سطح کشور مشغول به خدمت‌رسانی به مردم بود، افزود: پس ازآن نیز بسیج سازندگی وظیفه مذکور را برعهده گرفت.

 

انصاری افزود: در حال حاضر به منظور هدفمند کردن این خدمات در جهت اقتصاد مقاومتی این قرارگاه تشکیل و راه‌اندازی شده است.

 

این مسئول با تاکید بر لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان در جهت خدمت‌رسانی به مردم، تصریح کرد: اجرای طرح اقتصاد مقاومتی مختص سال 93 نبوده و امید است که این طرح به قوت خود با تعامل همه مسئولان ادامه داشته و شاهد اجرای همیشگی آن باشیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران در ادامه ضمن مطرح کردن اهداف و آرمان‌های بسیج، با ارائه پیشنهاداتی به اعضای شورا در جهت پیشبرد هرچه بهتر اهداف این قرارگاه، بیان کرد: در سال‌جاری قریب به دو میلیارد تومان در قالب طرح‌های اشتغالزایی به جامعه ایثارگران شهرستان اعطاء شده است.

 

انصاری با تاکید بر ارائه راهکارهای مطلوب در خصوص اجرای طرح اقتصاد مقاومتی و اهداف قرارگاه، افزود: امید است با یاری خداوند متعال و همفکری و تعامل اعضای این قرارگاه بتوانیم خروجی بهتری از طرح‌های اشتغال‌زایی در سطح شهرستان داشته باشیم.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها