نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. دى 1393 - 17:23
فرماندارگچساران با بیان اینکه این شهرستان و بعد از آن استان کهگیلویه و بویراحمد ارزان‌ترین مناطق کشور در خصوص قیمت نان به شمار می‌رود،گفت: از سال 94 چیزی به عنوان آرد یارانه‌ای و سهمیه‌ای در نانوایی‌های گچساران توزیع نخواهد شد.

عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب ، در خصوص برخی اظهارات مبنی بر گرانی و کیفیت نامطلوب نان در این شهرستان گفت: به صراحت می‌گویم که گچساران و بعد از آن استان کهگیلویه و بویراحمد ارزان‌ترین مناطق ایران در خصوص قیمت نان به شمار می‌رود.

 

با بیان این‌که تمامی فعالیت‌های مربوط به شورای آرد و نان از جمله واگذاری امتیاز نانوایی در حیطه اداره صنعت، معدن و تجارت است، افزود:در سال‌های گذشته شورای آرد و نان زیر نظر فرمانداری فعالیت می‌کرد اما اکنون این شورا تحت نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران اداره می‌شود.

 

رحیمی گفت:فرمانداری در این خصوص به عنوان ناظر فعال بوده و نقشی در شورای آرد و نان ایفا نمی‌کند.

 

فرماندار گچساران با بیان اینکه امتیاز نانوایی‌هایی که صاحب امتیاز آن در محل نانوایی مشغول به کار نیست، لغو و باطل می شود،افزود:در بسیاری از موارد مردم در حین انجام بازرسی و جریمه نانوایی‌ها اقدام به تعریف و تمجید از نانوایی‌ها کرده و خواهان بخشش و جریمه نکردن نانوایی متخلف می‌شوند که این امر تأمل برانگیز است.

 

این مسئول با تاکید بر اینکه از سال 94 چیزی به عنوان آرد یارانه‌ای و سهمیه‌ای در نانوایی‌های گچساران توزیع نخواهد شد،تصریح کرد:در این طرح 20 درصد نانوایی‌هایی گچساران از ابتدای بهمن‌ماه آزاد می‌شوند و با آرد آزاد و بدون یارانه‌ای پخت می‌کنند.

 

وی اظهارکرد: 20 درصد نانوایی های دیگر این شهرستان از اوایل اسفندماه معرفی می‌شود و در شش ماهه نخست سال 94 تمامی نانوایی‌های گچساران با آرد آزاد و بدون یارانه پخت خواهند کرد.

 

رحیمی ایجاد رقابت در نتیجه افزایش کیفیت نان و قیمت مناسب را از مزایای این طرح دانست و افزود: مشتری با اجرای این طرح نان باکیفیت‌تر و با قیمت مناسب‌تر را خریداری می‌کند.

 

انتهای پیام/م

 

دیدگاه‌ها

هیئت پرچم داران نهضت عاشورا شهرستان گچساران www.pnagach.mihanblog.com وبلاگ جامع مهندسی عمران گچساران www.gachsarancivil.mihanblog.com

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها