نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. آذر 1393 - 22:58
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه بیش از 97 هزار کلاس درس در کشور به صورت مردمی، خیری و یا مشارکت خیر و دولت ساخته شده است، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی پایه گذار حدود 20 درصد کلاس های درس خیرین بوده اند.

به گزارش آفتاب جنوب،مرتضی رئیسی رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور عصر امروز در مراسم کلنگ‌زنی نخستین دارالقرآن بزرگ کهگیلویه و بویراحمد در گچساران با اشاره به برکات وجودی انقلاب اسلامی ایران گفت: به برکت وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب همچنین کمک به آموزش و پرورش بسیار پررنگ و فعال بوده است.

 

وی با بیان اینکه افراد متمکن زیادی وجود دارند اما گذشتن از مال و دارایی خیلی آسان نیست،افزود:امیدواریم به برکت نظام جمهوری اسلامی مشکلات رفع شود و دیگر در بخش آموزشی مشکلاتی نداشته باشیم.

 

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشوربا تاکید بر پیوند عمیق و گسترده بین خیرین و نیکوکاران تصریح کرد: بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش به دست نیکوکاران حل شده است و تلاش خواهیم کرد که این کار خیر استمرار یابد.

 

رئیسی با بیان اینکه بیش از 97 هزار کلاس درس در کشور به صورت مردمی، خیری و یا مشارکت خیر و دولت ساخته شده است، بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی پایه گذار حدود 20 درصد کلاس های درس خیرین بوده اند.

 

معاون وزیر آموزش و پرورش کشور با بیان اینکه 9 میلیون متر مربع فضای آموزشی در اقصی نقاط کشور به دست خیرین ساخته شده است، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به طور میانگین روزانه هفت و نیم کلاس درس از سوی خیرین مدرسه ساز در کشور ساخته شده است.

 

وی با اشاره به برگزاری جشنواره خیرین بیان کرد: امسال در این جشنواره استان کهگیلویه و بویراحمد بسیار حرکت مثبت و مطلوبی داشت.

 

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تصریح کرد: خروجی این جشنواره متفاوت از همه جشنواره‌های بوده که از سال 79 به بعد برگزار شده که 14 میلیارد تومان تعهد خیرین بوده که پنج میلیارد آن تحقق پیدا کرده است.

 

معاون وزیر آموزش و پرورش کشور درادامه با اشاره به احداث دارالقران در گچساران،گفت: ما نیز کمک خواهیم کرد تا این مؤسسه در زیباترین شکل و کوتاه‌ترین زمان ممکن به مرحله بهره‌برداری برسد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها