نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. آذر 1393 - 18:57
فرماندار گچساران گفت: طی بازدیدهای میدانی از این دانشکده با مشکلات بسیاری رو به رو شدیم که جهت ایجاد انگیزه در دانشجویان و کمک به ارتقای تحصیلی آن‌ها مسئولان ذی‌ربط باید همه همت و توان خود را در راستای برطرف کردن مشکلات این دانشکده به‌کار گیرند.

به گزارش آفتاب جنوب،عبدالرحیم رحیمی عصر امروز در جلسه‌ بررسی مشکلات دانشکده نفت و گاز گچساران با حضور مسئولان ذی‌ربط در فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: مسئولان ادارات شهرستان با همدلی، همکاری، پیگیری منظم و پیوسته می‌توانند عامل حرکت سریع‌تر در جهت روند اجرای پروژه‌ها و رفع نیازها و مشکلات در نهادهای مختلف شوند.

 

فرماندارگچساران گفت: طی بازدیدهای میدانی از این دانشکده با مشکلات بسیاری رو به رو شدیم که جهت ایجاد انگیزه در دانشجویان و کمک به ارتقای تحصیلی آن‌ها مسئولان باید همه همت و توان خود را در راستای برطرف کردن مشکلات این دانشکده به‌کار گیرند.

 

وی با اشاره به معارضات به وجود آمده و مشکلات دیوارکشی و محوطه‌سازی این دانشگاه تصریح کرد:در این راستا نیز همه تلاش خود را در جهت بررسی و پیگیری مشکلات این شهرستان به ویژه مشکلات مراکز آموزش عالی به‌کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها