نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. آبان 1393 - 8:51
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران از ثبت‌نام داوطلبان در انتخابات کانون مداحان گچساران خبر داد.

حجت الاسلام سیدعبدالرحیم ملکوتی صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، اظهار کرد: ثبت‌نام جهت برگزاری سومین دوره انتخابات کانون مداحان در گچساران آغاز شده است.

 

وی با بیان اینکه 20 نفر از داوطلبان تاکنون جهت شرکت در این انتخابات نام‌نویسی کرده‌اند، افزود: از این تعداد ثبت‌نام کنندگان تعداد 18 نفر مداحان برادر و دو نفر از آنان نیز خواهر هستند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران با اشاره به زمان اعلام تایید صلاحیت شرکت‌کنندگان، بیان کرد: از تاریخ 20 آبان تا 20 آذر وضعیت مداحان شرکت‌کننده در سومین دوره انتخابات کانون مداحان نیز جهت تأیید صلاحیت بررسی می‌شود.

 

ملکوتی با تاکید بر انجام تبلیغات قانونی توسط داوطلبان، ادامه داد: داوطلبان می‌توانند از 21 آذرماه براساس قانون و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی تبلیغات خود را آغاز کنند.

 

وی با اشاره به ماهیت کانون مداحان و شعرای آیینی، خاطرنشان کرد: این کانون‌ها متشکل از مجمعی از منتخبان مداحان و شعرایی بوده که بر اساس فرآیندی خاص و با نظارت سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت و به امور و مشکلات مداحان و شعرای آیینی شهرستان رسیدگی می‌کنند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران در پایان به زمان برگزاری این دوره از انتخابات اشاره کرد و یادآور شد: سومین دوره انتخابات کانون مداحان در روز جمعه 12 دی‌ماه همزمان با سراسر کشور در گچساران برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها