نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. آبان 1393 - 22:52
تیم فوتبال وحدت قم در ادامه رقابت‌های لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در مسابقه‌ای خانگی، برابر صنعت نفت آبادان شکست خورد.

به گزارش آفتاب جنوب،

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان عصر جمعه وارد هفته ششم خود شد که تیم فوتبال وحدت قم با شکست برابر صنعت نفت آبادان، برای دومین بار طعم شکست را چشید.

ورزشگاه شهید حیدریان قم میزبان این مسابقه بود و سرخپوشان وحدت در دیدار برابر صنعت نفت نوین آبادان با نتیجه ۲ بر یک مغلوب شدند در حالی که در نیمه نخست با یک گل از حریف پیش بودند.

محمدرضا وفایی، مجتبی مبینی‌پور، محمد ملایی، علی بختیاری‌زاده (کاپیتان)، حامد امانی، محمد رسولی، محمد عرب خراسانی، رضا کرمی، حمید پاکیزه و حبیب سعادتی با مربیگری مهدی گائینی ترکیب تیم وحدت قم در این مسابقه را تشکیل دادند.

در ترکیب تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هادی ناظری، سهیل عبدالاوی، رضا یزدان دوست، حامد سرلک، سامان راق، رحیم آلبوغیش، محمدرضا حمدی اصل، ناصر آل بکات، سجاد برخورداری، محمد سرفراز و محمد علی اکبرخواه با هدایت بهنام سراج حاضر بودند.

در این مسابقه تیم وحدت قم در نیمه نخست با شوت تماشایی و سنگین محمد بختیاری‌زاده به گل رسید تا در نیمه نخست یک بر صفر برنده مسابقه باشد اما نیمه دوم داستان دیگری داشت.

در نیمه دوم روی اشتباه خط دفاعی وحدت در آفسایدگیری محمد علی اکبرخواه دروازه وحدت را باز کرد و سپس در دقایق پایانی مسابقه محمد سرافراز دومین گل تیم صنعت نفت نوین آبادان را به ثمر رساند.

در حاشیه این مسابقه، بازیکنان و کادر فنی تیم وحدت قم به شدت نسبت به عملکرد داوران مسابقه معترض بودند و شدت این اعتراضات به حدی بود که ناظر مسابقه، در دقایق پایانی بازی را متوقف و تیم میزبان را تهدید به تعطیل کردن مسابقه کرد.

مشکوک‌ترین صحنه مسابقه در دقیقه ۹۰ رخ داد که رضا کرمی بازیکن وحدت در وحوطه جریمه سرنگون شد که داور اعتقادی به خطا نداشت در حالی که بازیکنان وحدت روی هر دو گل تیم آبادانی اعتقاد به آفساید داشتند.

وحدت قم امسال برای نخستین بار در این رقابت‌ها شرکت کرده و از ۶ مسابقه دارای یک پیروزی، ۳ تساوی و ۲ شکست است در حالی که این تیم با ترکیبی از بازیکنان بومی فوتبال قم در لیگ شرکت کرده است.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها