نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. آبان 1393 - 6:50
مدیر سابق اداره جهاد کشاورزی گچساران از پرورش ماهی خاویار برای نخستین بار در گچساران و کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار کرد: برای نخستین بار پرورش ماهی خاویار در گچساران و در حوزه خیرآباد در دستور کار قرار گرفته که یک مورد برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده و مورد دوم نیز در حال دریافت استعلامات لازم در این خصوص است.

‌به گزارش آفتاب جنوب،عطاءالله مهدی‌پور صبح دیروز در مراسم تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید جهاد کشاورزی گچساران ،با بیان این‌که هر آمدنی رفتنی را نیز به همراه دارد، گفت: پست‌ها برای هیچ‌کسی ماندنی نیستند و تنها چیزی که خواهد ماند عملکرد خوب یا بد یک مسئول در اذهان مردم است.

 

 

مدیر سابق جهاد کشاورزی گچساران با اشاره به عملکرد خود طی خدمت در این اداره بیان کرد: جهاد کشاورزی اقدامات قابل قبولی در گچساران و نواحی اطرف ان انجام داده است.

 

مهدی‌پور ادامه داد: تکمیل و احداث کانال آبیاری دهستان سرتیره و روستای دیل، احداث کانال آب روستای شامبراکان و احداث کانال روستای رودبار از جمله اقدامات صورت گرفته در حوزه گچساران است.

 

وی بیان کرد: اجرای 78 هکتاری آبیاری قطره‌ای در سطح گچساران با 129 نفر خانواده بهره‌بردار، اجرای طرح توسعه باغات و حفر گوده جهت کاشت نهال 33 هزار و 477 عدد و طرح اصلاح باغات زیتون، حرس در مقایس 144 هکتار از دیگر اقدامات جهاد کشاورزی گچساران بوده است.

 

 

مهدی‌پور ادامه داد: معرفی و واگذاری ماشین‌آلات کشاورزی که با همکاری و تلاش نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به صورت خط مکانیزاسیون 60 دستگاه تراکتور واگذار گردید که این امر برای نخستین بار در استان انجام شد.

 

مدیر سابق جهاد کشاورزی گچساران اظهارکرد: مبارزه با آفات و امراض محصولات کشاورزی در سطح یک‌هزار و 578 هکتار و تولید گوشت قرمز گوساله صنعتی با ظرفیت 570 رأس و دو هزار و 13 تن از دیگر اقدامات جهاد کشاورزی گچساران بوده است.

 

 

مهدی‌پور از پرورش ماهی خاویار برای نخستین بار در گچساران و کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار کرد: برای نخستین بار پرورش ماهی خاویار در گچساران و در حوزه خیرآباد در دستور کار قرار گرفته که یک مورد برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده و مورد دوم نیز در حال دریافت استعلامات لازم در این خصوص است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها