نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. آبان 1393 - 11:38
فرماندار گچساران از اختصاص یک میلیارد و 600 میلیون ریال برای تجهیز کانون‌های مساجد گچساران خبر داد.

به گزارش آفتاب جنوب،عبدالرحیم رحیمی یکشنبه شب در آئین اختتامیه نهمین جشنواره استانی قرآنی مدهامتان که با حضور مجتبی میرزایی‌نسب مدیرکل هنری ستادعالی و مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره جوانان مساجد، حجت‌الاسلام رضا قاسمی مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن سینمای شرکت نفت گچساران برگزار شد، اظهار کرد: درجات بهشت به تعداد آیات مبین قرآن کریم تقسیم شده و همه ما باید با افزایش آگاهی و معرفت قرآنی درجات بهشت را طى کنیم.

 

وی با اشاره به استجابت دعا به عنوان فضایل قرآن، کفاره گناهان، بارور شدن ایمان، منور شدن منازل، زدودن زنگار از قلب و ... را از دیگر فضایل، آثار و برکات قرآن برشمرد و افزود: تلاوت و آموزش قرآن کریم راهی درجهت هدایت مردم و نورانی شدن جامعه در راستای ترویج فرهنگ ناب محمدی است.

 

فرماندار گچساران با بیان اینکه برگزاری این جشنواره در گچساران سعادت و فرصتی الهی برای این شهرستان است، تصریح کرد: امروز گچساران به میمنت برگزاری این جشنواره قرآنی منور به نور قرآن و داری فضای عطرانگیز شده است.

 

رحیمی میزبانی گچساران جهت برگزاری این جشنواره را افتخاری بزرگ دانست و ادامه داد: قرآن کریم بهترین هدایت‌گر و نشان دهنده راه هدایت در راستای حفظ انسان‌ها از گمراهی بوده که به عنایات باری‌تعالی جوانان امروز با انتخاب این مسیر روشن بهترین راه‌ها را انتخاب کردند.

 

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به ویژگی‌های قرآن‌‌آموزان و دوستداران قرآن، عنوان کرد: نظم در جلسات و امور از کارهای بسیاری مهمی که باید این خصوصیات رفتاری را از قرآن‌آموزان بیاموزیم و الگوی خود قرار دهیم.

 

فرماندار گچساران خطاب به شرکت‌کنندگان در این جشنواره گفت: خوش به سعادت شما جوانان فهیم که توانستهاید از فرصت‌های موجود دوران جوانی خود بهترین استفاده را کرده و در مسیر روشنگری و هدایت قدم بردارید.

 

رحیمی گفت: جوانان و نوجوانان باید مطالعات قرآنی را در کنار مطالعات علمی خود انجام داده و از این فرصت‌های شور و نشاط جوانی بهترین استفاده را بکنند.

 

فرماندار گچساران در پایان از تخصیص اعتبار یک میلیارد و 600 میلیون ریالی برای تجهیز کانون‌های مساجد گچساران خبر داد و افزود: ترویج فرهنگ قرآنی در راستای ایجاد مدینه‌ای فاضله بر هر مسلمانی واجب است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها