نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. مهر 1393 - 0:02
رئیس بیمارستان شهید رجائی گچساران گفت: برای نخستین بار بیمارستان شهید رجائی این شهرستان مجهز به دستگاه سیتی اسکن پیشرفته شد.

هایده حافظ‌قرآن ظهر امروز در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، با اشاره به تجهیز  بیمارستان شهید رجایی گچساران به دستگاه  سیتی‌اسکن پیشرفته ،اظهارکرد:این دستگاه 16 اسلایس بوده که کیفیت و قدرت تشخیص آن هشت برابر دستگاه فعلی است که دو اسلایس است.

 

وی تصریح کرد: از این دستگاه در کشور فقط 9 نمونه وجود دارد که با هزینه‌ای افزون بر 20 میلیارد ریال، با ارز مبادله‌ای و از طریق هیئت امنای ارزی خریداری شده است.

 

رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران خاطرنشان کرد: بعد از بروز پاره‌ای از مشکلات در ستاد اعزام تصمیم مدیران برای خرید این دستگاه جدی شده و به زودی مردم شاهد راه‌اندازی سیتی‌اسکن بخش دولتی در گچساران خواهند بود.

 

حافظ قرآن سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به گچساران و بازدید از اماکن بهداشتی و درمانی این شهرستان همچنین درخواست‌های مردمی و پیگیری رسانه‌ها را عامل مهمی در بهبود وضعیت بهداشتی در گچساران دانست.

 

حافظ‌قرآن با اشاره به راه‌اندازی دستگاه پیشرفته سیتی‌اسکن جدید گفت: از بین رفتن مشکلات و خطرات اعزام همچنین امیدواری مردم نسبت به تشخیص‌دهی بالاتر و درمان بیماری‌ها از جمله مهم‌ترین مزایای نصب این دستگاه است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها