نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. مهر 1393 - 17:48
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب تبصره‌ای به منظور رفاه حال کشاورزان و تسهیل در دریافت وام‌های کشاورزی ،گفت: بر اساس این تبصره، اسناد روستایی که غیررسمی ولی واقعی است از این پس مورد پذیرش بانک‌ها قرار می‌گیرد.

به گزارش آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون صبح امروز در جمع خبرنگاران ،اظهار کرد: مصوبه‌ای برای روستاییان و کشاورزان به تصویب رسیده که طی آن روند دریافت وام‌های کشاورزی برای کشاورزان آسان‌تر می‌شود.

 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: بسیاری از کشاورزان هنگامی که برای دریافت وام به بانک‌ها مراجعه می‌کنند با مشکل وثیقه مواجه می‌شوند.

 

تاجگردون یادآور شد: این کشاورزان چون در شهر سند رسمی ندارند نمی‌توانند وثیقه مورد نظر بانک را تهیه کرده و وام بگیرند.

 

وی با بیان این‌که برخی افراد نیز در ازای دریافت مبالغی از کشاورزان که در مواقعی مبالغی هنگفت است، سند خود را در اختیار این کشاورزان و رهن بانک قرار می‌دهند، تصریح کرد: در زمینه برطرف کردن این مشکل و آسان شدن روند دریافت تسهیلات کشاورزی برای کشاورزان و ارائه و تصویب راهکار مناسب رایزنی‌هایی صورت گرفت و جلسات مختلفی برگزار شد.

 

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب تبصره‌ای به منظور رفاه حال کشاورزان و تسهیل در دریافت وام‌های کشاورزی ابراز کرد: بر اساس این تبصره، اسناد روستایی که غیررسمی ولی واقعی است از این پس مورد پذیرش بانک‌ها قرار می‌گیرد.

 

تاجگردون خاطرنشان کرد: با اجرای این تبصره و پذیرش اسناد غیررسمی اما واقعی کشاورزان به عنوان وثیقه بانکی، مشکل دریافت تسهیلات کشاورزی برای بسیاری از کشاورزان حل می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها