نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. مهر 1393 - 21:16
با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با هدف ارتقای سطح بهداشت عمومی جامعه، بهبود و سلامت جمعیت دامی، آزمایشگاه تخصصی دامپزشکی در گچساران افتتاح شد.

به گزارش آفتاب جنوب،صبح امروز طی مراسمی با حضور مدیر کل دامپزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد و جمعی از مسئولین محلی ساختمان آزمایشگاه تخصصی دامپزشکی گچساران افتتاح شد.

 

آزمایشگاه تخصصی دامپزشکی در گچساران افتتاح شد

 

آزمایشگاه تخصصی دامپزشکی در گچساران افتتاح شد

 

عبدالرحیم رحیمی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه با اشاره به وظایف حساس دامپزشکی ،اظهار کرد: مهم ترین بخش از گستره نظارت دامپزشکی بر روستاها، به عنوان عمده مرکز تولید دام و طیور است که باید کنترل بیشتری بر روند فعالیت آنها صورت گیرد.

 

وی افزود:افتتاح آزمایشگاه‌ تخصصی دامپزشکی، به حتم برای پیشگیری، درمان و کنترل بیماری‌های دامی صورت پذیرفته است.

 

فرماندارگچساران تصریح کرد: با توجه به تولید فرآورده های دامی از جمله لبنیات ،گوشت و فرآورده های دیگرتوسط دامداران، روستائیان وعشایر ؛دامپزشکی باید با حضور مستمر وفعال، کنترلی صحیح و اصولی بر فراورده های دامی که نیازمند بالابودن کیفیت، سلامت و رعایت بهداشت محصول است داشته باشد.

 

رحیمی درادامه با اشاره به اینکه تأمین سلامت و بهداشت دام و تضمین کیفیت فرآورده‌های پروتئینی، نقش اساسی دامپزشکی در اقتصاد و بهداشت عمومی مشخص می‌شود،گفت: با حمایت، همکاری و تشویق مسئولان می توان گامی بزرگ در راستای بهبود کیفیت فرآورده‌های خام دامی و کنترل بیماریها در این شهرستان برداشت.

 

وی اظهار کرد: همدلی و وحدت میان مسئولین، در رشد و توسعه این شهرستان موثر است ومسئولین باید از فرصت های ایجاد شده برای خدمت به مردم استفاده کنند.

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

واقعا نیاز بود و از فرماندار و دست اندرکاران این آزمایشگاه تشکر می کنم

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها