نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. مهر 1393 - 21:16
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از تخصیص 220 میلیارد ریالی اعتبار به پروژه دوبانده کردن محور گچساران-بابامیدان خبر داد.

به گزارش آفتاب جنوب,غلامرضا تاجگردون عصر امروز در حاشیه سفر بازدید علیرضا محفوظی معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی از  پروژه‌های نیمه‌کاره و در حال احداث شهرستان‌های گچساران و باشت ،با اشاره به پروژه بیمارستان یک‌صد تختخوابی تامین اجتماعی گچساران، اظهار کرد: با توجه به اعتبارات مطلوب سال جاری نزدیک به 8 میلیارد تومان جهت اجرای پروژه بیمارستان تامین اجتماعی تخصیص داده شده است.

 

وی افزود: فاز اول این پروژه تا اواخر دی‌ماه به پایان خواهد رسید و فاز دوم از اواخر دی‌ماه به مناقصه گذاشته خواهد شد.

 

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این بیمارستان در پنج طبقه و دو بلوک AوB به صورت هم زمان درحال اجراست، تصریح کرد: درحال حاضر در این پروژه 34 نفر نیروی انسانی درحال کار است و پیش‌بینی می‌شود اتمام عملیات این طرح تا پایان امسال باشد.

 

تاجگردون در ادامه پروژه دوبانده کردن محور گچساران-بابامیدان را از دیگر پروژه‌های اجرایی راه و شهرسازی برشمردو گفت: این محور به مساحت 11 کیلومتر اکنون دارای 5 درصد پیشرفت فیزیکی است.

 

وی یادآور شد: پروژه دوبانده کردن محور گچساران-بابامیدان با اعتبار 22 میلیارد تومان پیش‌بینی شده که طی مدت 36 ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی درادامه گفت: مطالعات طرح دوبانده کردن محور گچساران-بهبهان انجام شده و در مرحله انجام مناقصات است.

 

این مسئول اظهار کرد: نزدیک به 45 درصد اعتبارات ملی به پروژه‌های گچساران تخصیص یافته که به نسبت تخصیص صورت گرفته پیشرفت فیزیکی طرح‌ها مورد رضایت است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها