نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. مهر 1393 - 18:27
فرماندار گچساران از حضور سه روزه عکاسان برجسته کشوری با عنوان عکاسان انقلاب و دفاع مقدس در گچساران خبر داد.

عبدالرحیم رحیمی صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، با اشاره به ورود  تعدادی از عکاسان مطرح و برجسته کشوری تحت عنوان انجمن عکاسان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به گچساران، اظهار کرد: این عکاسان به مدت سه روز در گچساران مستقر هستند.

 

وی افزود: این گروه از عکاسان حرفه‌ای و پیشکسوت عکاسی کشور هستند که به مدت سه روز در شهرستان حضور داشته و با سفر به روستاها و سطح شهرستان در راستای به نمایش گذاشتن قابلیت‌های مختلف شهرستان و کمک به نیازمندان، مستندسازی و تصویربرداری خواهند کرد.

 

رحیمی با بیان اینکه این گروه از هنرمندان از دریچه دوربین با هنر عکاسی خود شهرستان ما را به تصویر خواهند کشید، گفت: آمادگی فرمانداری شهرستان برای همکاری با این گروه را اعلام و خواستار همکاری و تعامل لازم مسئولان با این هنرمندان هستم.

 

فرماندار گچساران یاد‌آور شد: عکاسان انقلاب امروز در منطقه باشت و دو روز چهارشنبه و پنجشنبه در حوزه گچساران و منطقه نفتی هستند که از مجموعه دیدنی‌ها و جذابیت‌های شهرستان تصویربرداری می‌کنند.

 

وی نقش عکاسان را در اطلاع‌رسانی نسبت به کمبودها و مشکلات و گاها"کشف چیزهای نو از جمله آثار باستانی موثر خواند و گفت: عکاسان رسالت خود را در عرصه‌های مختلف نظام از جمله جنگ و انقلاب اثبات کرده‌اند.

 

رحیمی با بیان اینکه این گروه با عکاسی حرفه‌ای و تخصصی خود و با مطالعه دقیق در راستای ارائه هرگونه مشکل و کمبود یا بالعکس، زیبایی‌ها و آثار دیدنی در شناساندن این شهرستان و استان گام موثری برمی‌دارند.

 

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: آثار این عکاسان، در مجلس شورای اسلامی به منظور معرفی استان کهگیلویه و بویراحمد به نمایش گذاشته می‌شود.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

امیدوارم این مهم تحقق پیدا کنه

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها