نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. مهر 1393 - 21:15
مدیر اجرایی تئاتر فجر منطقه یک کشور گفت: شهرستان گچساران به عنوان میزبان تئاتر فجر منطقه یک کشور، میزبان 13 گروه نمایشی از استان‌های مختلف خواهد بود.

امیر نوروزی صبح  امروز در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،اظهارکرد: با توجه به آغاز بیست و ششمین جشنواره تئاتر فجر کشور، مسابقات این جشنواره در منطقه یک در شهرستان گچساران برگزار می‌شود.

 

وی با بیان این‌که این جشنواره از 18 تا 22 مهرماه به میزبانی گچساران برگزار می شود، افزود: در این جشنواره بیش از 10 اثر از استان‌های مختلفی از جمله بوشهر، قم، آذربایجان غربی، کردستان، گیلان و مرکزی به روی صحنه می‌رود.

 

نوروزی تصریح کرد: در این جشنواره حدود 83 بازیگر مرد و 54 زن به روی صحنه خواهند رفت و زمان اجرای هر نمایشنامه نیز از 50 تا 80 دقیقه خواهد بود.

 

مدیر اجرایی تئاتر فجر در منطقه یک کشور با بیان این‌که چهار اثر در این جشنواره در سالن قاب صحنه‌ای به نمایش در می‌آید، گفت: 9 نمایش دیگر این جشنواره نیز در سالن بلک‌باکس برگزار می‌شود.

 

نوروزی ادامه داد: آثار بیوه‌های غمگین سالار جنگ، به کارگردانی آزاده سعیدی از چهارمحال بختیاری، اعترافاتی درباره زنان از مصطفی خوش‌منش از گیلان، جفت هیچ به کارگردانی افق ایرجی از استان مرکزی، جن‌گیری به سبک روسی به کارگردانی بابک لطفی خواجه‌پاشا از آذربایجان غربی و چاقوی دم‌کرده به کارگردانی لقمان بحرانی از بوشهر از جمله آثار جهت ارائه در این جشنواره است.

 

نوروزی اظهارداشت: امروز درسالن  فرمانداری سابق گچساران نخستین نمایشنامه از استان قم به روی صحنه می رودکه ساعت آغاز 10 صبح پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها