نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. شهريور 1393 - 20:26
بخشدار مرکزی گچساران گفت: 20 پروژه عمرانی در زمینه کانال های دفع آب های سطحی، پیاده روسازی و فضای سبز با اعتباری افزون بر هفت میلیارد ریال در مناطق روستایی این شهرستان در حال اجرا است.

به گزارش آفتاب جنوب،فرج الله استلاحی عصر امروز  در نشست با دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای گچساران افزود: انتظار می رود نسخه ای از میزان اعتباراتی که ماهانه به حساب دهیاری های گچساران واریز می شود به بخشداری این شهرستان ارسال شود.

وی ساخت سه هزار متر جدول گذاری، دو هزار و 500 متر کانال دفع آب های سطحی و دو هزار و 500 متر مربع پارک را از مهمترین اقدامات و فعالیت های عمرانی انجام شده در روستاهای شهرستان گچساران اعلام کرد.

استلاحی فعال سازی کمیسیون ماده 99 در گچساران را مهم دانست و اظهار کرد: دهیاری های این شهرستان از ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاها جلوگیری کرده و در صورت مشاهده، آن را به بخشداری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اطلاع دهند.

وی با اشاره به حفاری های شرکت های خدمات رسان گچساران، عنوان کرد: این شرکت ها پس از اتمام کار اقدام به ترمیم و آسفالت نوارهای عرضی و طولی حفاری ها نمی کنند که این امر موجب بروز برخی مشکلات می شود.

استلاحی ابراز داشت: ماشین های آتش نشانی روستاهای خیرآباد و امامزاده جعفر گچساران فرسوده بوده و نیاز به تعمیرات کلی دارند.

وی گفت: دهیاران شهرستان گچساران به فکر منابع درآمدی جدید باشند و تنها به اعتبارات دولتی اکتفا نکنند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها