نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. شهريور 1393 - 18:19
مدیرعامل شرکت آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد از ساماندهی فاضلاب شهری دوگنبدان تا آذر ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش آفتاب جنوب،علی لدنی‌نژاد پیش ازظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات فاضلاب دوگنبدان که با حضور معاون توسعه آب‌ منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار گچساران، مشاوران و کارشناسان استانی و شهرستانی که در سالن جلسات فرمانداری گچساران برگزار شد،اظهار کرد: بحث فاضلاب دوگنبدان در مقایسه با یاسوج و دهدشت تا حدودی به‌ویژه در بحث مخازن به تاخیر افتاده است که فاز اول طرح مخازن آن تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

وی با بیان اینکه اجرای کلی طرح فاضلاب دوگنبدان با اعتبار 13 میلیارد تومان جهت خرید زمین و موارد دیگر اجرایی شده است، افزود: این طرح اکنون 26 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

مدیرعامل شرکت آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خیابان بلادیان در مرکز شهر و مرکز خرید مردم و به مثابه قلب شهر است با انتخاب پیمانکاری قوی سعی بر بررسی‌های لازم جهت شروع پروژه مرتبط با این خیابان تا یک ماه خواهیم داشت.

 

وی با اشاره به همکاری و هماهنگی ادارات گچساران با پیمانکار و کارفرمای پروژه تصریح کرد: باتوجه به اینکه ممکن است طی حفاری‌ها تاسیسات زیرزمینی یافت شود، ادارات و نهادهای گچساران با ارائه نقشه و اطلاعات مرتبط باید در اجرای این طرح همکاری‌های لازم را مبذول دارند.

 

لدنی‌نژاد با بیان اینکه اجرای طرح کلی فاضلاب دوگنبدان از آذر ماه به مدت سه ماه خواهد بود، عنوان کرد: باتوجه به اینکه در آذر ماه کم‌ترین آب سطح زیرزمینی وجود دارد و حاشیه کار بیشتر در خیابان بلادیان است سعی بر اتمام آن تا یک ماه خواهیم داشت.

 

مدیر عامل شرکت آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بحث روشنایی به‌ عنوان مشکل اصلی در اجرای طرح تصریح کرد: اداره برق باید قبل از شروع کار، مشکل روشنایی و جابه‌جایی تیرهای برق را انجام دهد چراکه قطع انشعابات حتی ظرف یک‌روز امکان‌پذیر نیست.

 

لدنی‌نژاد با بیان اینکه در اجرای طرح داخل شهر از لوله پلی‌اتیلن استفاده خواهد شد، خاطرنشان کرد: اجرای طرح در داخل شهر که شامل خیابان بلادیان مرکز خرید مردم خواهد بود اصحاب رسانه نیز در آماده‌سازی فضای ذهنی مردم جهت اجرا و مشکلاتی که ممکن است اتفاق بیفتد یاری‌گر خوبی برای ما خواهند بود.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

به امیدی روزی که گچساران نگین شهرهای جنوب کشور باشد

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها