نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. مرداد 1393 - 20:57
فرماندار گچساران گفت:بازگشت سرفرازانه آزادگان غیور به میهن عزیزمان ایران اسلامی ، موهبتی الهی بود که شادی دل‌های بسیاری را به همراه آورد و غرور و فخر ملی مارا افزود.

عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در  گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، ضمن گرامی‌داشت سالروز ورود آزادگان به ایران اسلامی، اظهار کرد: امام راحل چه زیبا و شایسته در توصیف فرزندان خود فرمودند؛ « اسرا در چنگال دژخیمان خود سرود آزادی‌اند و آزادگان جهان آن‌ را زمزمه می‌کنند».

 

وی تصریح کرد: آزادگان نه تنها اسیر نبودند؛ بلکه به‌ دور از هرگونه وابستگی‌ها و دلبستگی‌ها بودند و ندای آزادمردی را به گوش همه جهانیان رساندند.

 

فرماندارگچساران با تأکید بر تکریم و زنده نگهداشتن یاد و نام رزمندگان و سرافرازان عرصه جهاد و دفاع در جامعه افزود: همه ما وظیفه داریم در ترویج فرهنگ شهامت، رشادت و شهادت‌طلبی در جامعه مثمر ثمر بوده و این رشادت‌ها را به نسل بعد نیز انتقال دهیم.

 

وی یادآور شد: اگر چه اسارت آزادگان تمام شده اما رسالت آن‌ها همچنان باید در عرصه‌های مختلف سازندگی، فرهنگی و سیاسی جاری و به عنوان الگوی جوانان امروز ادامه داشته باشد.

 

رحیمی با اشاره به 26 مرداد ماه بیان کرد:  این روز یادآور بازگشت غرورآفرین مردان و زنان آزاده‌‏ای بوده که پس از تحمل سال‏‌ها شکنجه و دوری از خانواده و عزیزان، به شرف افتخار آزادگی نائل آمدند.

 

فرماندار گچساران با بیان این‌که صبوری خانواده این عزیزان در دوران اسارت بسیار مایه افتخار است، بر لزوم تکریم آزادگان و ایثارگران و تبیین رشادت‌های آنان به ویژه برای جوانان و نوجوانان تأکید کرد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: بازگشت سرافرازانه آزادگان غیور به میهن عزیزمان ایران اسلامی، موهبتی الهی بود که شادی دل‌های بسیاری را به همراه آورد و بر غرور و فخر ملی‌ ما افزود.

 

وی گفت: جانفشانی‌های بی‌منت و از خودگذشتگی‌های دلاورانه، ویژگی انسان‌های بزرگ و پایمردانی بوده که در دفاع از کیان نظام اسلامی جان بر کف نهادند و رنج و اندوه دوری را صبورانه تحمل کردند.

 

رحیمی در ادامه ضمن گرامیداشت 26 مردادماه، سالروز بازگشت آزادگان عزیز به میهن اسلامی و تجدید میثاق با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و شهدای دفاع مقدس، بر تکریم وجود ارزشمند ایثارگران و آزادگان تأکید کرد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها