نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. مرداد 1393 - 3:02
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه سالگرد 26 مرداد با صدور اطلاعیه ای از صبر و توکل و ایمان آزادگان سرافراز تجلیل کرده و از جامعه و به ویژه مسوولان می خواهد تا قدر این گوهرهای ارزشمند و ناب را در شرایط سخت تحریم های اقتصادی امروز بیش از پیش بدانند.

به گزارش آفتاب جنوب،

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن گرامی داشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اعلام کرد: آزادگان سرافراز استوانه های صبر و استقامت، جلوه های ایستادگی و رشادت و گنجینه های عظیم ملی تاریخ ماست.

در اطلاعیه این شورا همچنین خطاب به مسوولان آمده است: باید از آزادگان، این گنجینه ها و سرمایه های ملی و حماسی تاریخ یک ملت شجاع و مقاوم حفاظت و حراست و بهره گیری کرده و از آنان درس صبر و بردباری، مقاومت و ایستادگی در برابر سختی ها و شدائد و حرکت هوشمندانه در برابرتحریم های ناجوانمردانه را بیاموزند و به کار گیرند .

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: به پاس چنین مجاهدت های صادقانه و خالصانه آزادگان و اسرای صبور و شهدای گرانقدر، جانبازان و دیگران مجاهدان است که کشور از چنین استقلال، امنیت و آزادی و پیشرفت خیره کننده ای در سطح جهان برخوردار است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: اینک وظیفه ما نسل های جدید و مسوولان کشور است که با الگوگیری درست از راه روشن آزادگان و مجاهدان فی سبیل الله، با صبر و تحمل بر مسائل و مرارت های مسیر پیش رو و بهره گیری از مقاومت مجاهدانه و هوشمندانه در عرصه های علمی، اقتصادی، سیاسی و دیپلماتیک برای رسیدن به کمال انسانیت و اوج آزادی، عدالت و تعالی جامعه و بشریت با اتخاذ تصمیمات راهبردی و طرح های کلان استراتژیک و گوش فرا دادن به منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری بکوشیم.

26 مردادماه سال 1369 نخستین گروه آزادگان پس از سال ها اسارت در عراق با استقبال مردمی به کشور بازگشتنند.

 

 

 

انتهای پیام /* 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها