نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. مرداد 1393 - 12:56
فرماندارگچساران با بیان اینکه تاکسی تلفنی یکی از وسایل حمل و نقل عمومی است که شهروندان توقع دارند در هرساعت از روز، با امنیت خاطر از آن استفاده کنند.گفت: صدور وداشتن کارت هویت و شناسایی برای رانندگان تاکسی تلفنی ضروری است.

به گزارش آفتاب جنوب،به منظور ساماندهی ، بررسی وضعیت و مشکلات تاکسی تلفنی های سطح شهر گچساران جلسه ای با حضور مسئولین ذیربط و مدیران آژانس ها در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

 

فرماندارگچساران در این جلسه هدف از برگزاری چنین جلساتی را بررسی مشکلات و مرتفع کردن آنها جهت خدمات دهی هرچه بهتر به شهروندان برشمرد و افزود:جهت رفاه حال شهروندان و ایاب و ذهاب خانواده ها باید کلیه مسائل ایمنی و امنیتی در محیط کار شما فراهم باشد.

 

رحیمی افزود : تأمین آرامش مردم با تشکیل جلسات و تصویب طرح‌ها و نظارت بر اجرای آنها امکان‌پذیراست و با مدیریت می‌توان درصدی از مشکلات را حل کرد و کمتر شاهد نارضایتی مردم بود.

فرماندارگچساران گفت: لازمه مدیریت خوب داشتن نظم در امور و حرکت در مسیر قانون است  که مدیران تاکسی تلفنی ها باید این مهم را مد نظر داشته باشند.

 

رحیمی با بیان اینکه کلیه رانندگان باید دارای کارت هویت و شناسایی مربوط به آژانس باشند، اظهار داشت: تاکسی تلفنی یکی از وسایل حمل و نقل عمومی است که شهروندان توقع دارند در هرساعت از روز، با امنیت خاطر از آن استفاده کنند.

 

فرماندارگچساران تصریح کرد:همه در مقابل قانون یکسان بوده و هیچ کس حق تخطی از قانون و مقررات را ندارد و در صورت  انجام کاری خلاف قانون با آنها برخورد خواهد شد .

 

 

وی  رعایت حقوق شهروندی را از مهمترین اولویتهای کاری هر جامعه ای بر شمرد و تاکید کرد:  هر کس در هر شغل و حرفه ای که باشد موظف به رعایت حقوق دیگران بوده و با هنجار شکنان برخورد خواهد شد.

 

 در ادامه  تاکسی داران مسائل و مشکلات حوزه کاری خودشان را بیان داشتند و از عالی ترین مقام دولت در این شهرستان تقاضا کردند تا در خصوص مرتفع شدن مشکلات این صنف همکاری نمایند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها