نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. مرداد 1393 - 15:28
امام جمعه چرام گفت: ترسو خواندن منتقدان دلسوز نشان دهنده ضعف محاسباتی است و اینگونه خطاب کردن منتقدان همان چیزی است که رهبر معظم انقلاب مسئولان را از آن برحذر داشتند.

به گزارش آفتاب جنوب،حجت الاسلام جعفر طزری صبح امروز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی شهرستان چرام، با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور در جمع سفرای ایران در سایر کشورها که گفته بودند " عده ای ترسو و بزدل هستند که هرگاه بحث مذاکره پیش می آید می گویند ما می لرزیم؛به جهنم بروید یک جای گرم پیدا کنید تا نلرزید" اظهار داشت: این سخنان علاوه بر اینکه از لحاظ ادبی در شان و جایگاه یک رئیس جمهور نیست، نشان از ضعف محاسباتی ایشان دارد.

وی افزود: اینگونه خطاب کردن منتقدان همان چیزی است که رهبر معظم انقلاب مسئولان را از آن برحذر داشتند.

امام جمعه چرام خاطرنشان کرد: همین افرادی که رئیس جمهور محترم آنان را ترسو و بزدل می خواند کسانی هستند که 8 سال با دست خالی در مقابل صدام که به نیابت از استکبار می جنگید تا پای جان ایستادند و به پیروزی رسیدند و بعد از آن نیز 35 سال نظام اسلامی را علیرغم تمامی تحریم ها و تهدیدات یاری کردند و بعد از این هم یاری خواهند کرد، لذا ترسو و بزدل خواندن آنان بی انصافی است.

طزری افزود: ترسو و بزدل کسانی هستند که در طول عمر خود دم از مذاکره و سازش با آمریکا و استکبار می زنند و حاضرند برای سیرشدن شکم خود حتی نظام اسلامی را هم بفروشند که متاسفانه تعدادی از همین افراد امروز در دولت شما جای دارند.

وی با بیان اینکه ترس و لرز ما بخاطر سردی هوا نیست که به جهنم پناه برویم تا گرم شویم، تصریح کرد: ترس و لرز ما از این است که ملاحظه می شود آنچه سالها بخاطر آن مجاهدت و تلاش نمودیم و شهدای گرانقدری را برای آن تقدیم کردیم و امروز مایه غرور و عزت ما در جهان هستند، به خاطر به دست آوردن مقدار بسیار ناچیزی از پول خودمان چوب حراج به آن زده ایم.

امام جمعه چرام در پایان با اشاره به یکی از دستاوردهای مذاکرات اخیر،گفت: ترس و لرز ما از این است که بعد از حراج داشته هایمان و پس از تبدیل غنی سای 20 درصد به 5 درصد افتخار می کنیم که 4.2 میلیارد دلار از پول بلوکه شده خودمان را آزاد کرده ایم و به یقین با این طرز برخورد و تعامل با دنیا، اگر به جهنم هم برویم باز لرزه بر اندام ما خواهد بود.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها