نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. مرداد 1393 - 19:34
سرپرست مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران گفت: افزون بر 384 هزار نفر ساعت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به متقاضیان در دوبخش دولتی و خصوصی ارائه شده است.

علیرضا گرامی صبح امروز در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، اظهار کرد: امروزه آموزش های فنی و حرفه‌ای جایگاهی خاص و تأثیرگذار در بازار کار پیدا کرده و نقش غیرقابل انکار این آموزش‌ها بر کسی پوشیده نیست.

 

وی با تأکید بر لزوم یادگیری و دریافت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای افراد متقاضی کار افزود: امروز در بسیاری از مشاغل اداری و سازمانی اشباع شغلی ایجاد شده و آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای با توجه به نیازمندی های روز‌افزون جامعه بهترین فرصت برای ایجاد اشتغال است.

 

سرپرست مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران با اشاره به عملکرد مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گچساران در مراکز دولتی و خصوصی در سال گذشته و سه ماهه نخست امسال، تصریح کرد: آموزش‌های مهارتی  فنی و حرفه‌ای در بخش های مختلف دولتی و خصوصی از جمله مرکز ثابت، پادگان، زندان، جوار دانشگاه، کمپ معتادان بهبود یافته، صنایع و عشایر به متقاضیان ارائه شده است.

 

این مسئول ادامه داد: در سال گذشته و سه ماهه نخست امسال افزون بر یک‌هزار و 852 نفر دوره  و 260 هزار و 228 نفر ساعت در مرکز ثابت فنی . حرفه‌ای به متقاضیان آموزش ارائه شده است. 218 نفر دوره به همراه 26 هزار و 558 نفر ساعت نیز در مرکز پادگان به متقاضیان آموزش ارائه شده است.

 

وی با بیان اینکه آموزش های فنی و حرفه‌ای نقش بسزایی در اشتغال زندانیان دارد، گفت: در سال گذشته و سه ماهه نخست امسال افزون بر 156 نفر دوره و 28 هزار و 195 نفر ساعت آموزش های فنی و حرفه‌ای در مرکز زندان به زندانیان ارائه شده است.

 

گرامی، تعداد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در جوار دانشگاه را 97 نفر دوره عنوان کرد و افزود: در این مرکز افزون بر هشت هزار و 45 نفر ساعت آموزش ارائه شده است.

 

این مسئول در مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران یادآور شد: افزون بر 45 نفر دوره نیز در کمپ معتادان آموزش ارائه شده و در این مرکز افزون بر 13 هزار و 266 نفر ساعت به متقاضیان مهارت ارائه شده است.

 

سرپرست مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران اظهار کرد: مرکز صنایع و عشایری نیز از دیگر مراکزی است که فنی و حرفه‌ای نسبت به آموزش‌ مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در این مراکز اقدام کرده است.

 

این مسئول در پایان تأکید کرد: افزون بر 335 نفر دوره در مرکز صنایع، 60 نفر دوره در مرکز عشایری همچنین 19 هزار و 544 نفر ساعت در صنایع و هشت هزار و 544 نفر ساعت در مرکز عشایری از جمله عملکرد مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران در سال گذشته و سه ماهه نخست امسال در مراکز دولتی و خصوصی به شمار می‌رود.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها