نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. مرداد 1393 - 9:27
جمعی از دانشجویان دانشگاه یاسوج با ارسال نامه‌ای به جلسه معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با چند تن از دانشجویان اعتراض کردند.

به گزارش آفتاب جنوب،به نقل از  صبح زاگرس، متن نامه‌ی اعتراض جمعی از دانشجویان دانشگاه یاسوج که برای این پایگاه اطلاع رسانی ارسال شده است به شرح زیر است:

هو الحق

 اخیرا خبری مبنی بر جلسه  پنج نفر از دانشجویان با معاون سیاسی امنیتی  استاندار منتشر شد. پنج نفری که  خود را نما ینده پنج هزار دانشجو می دانستند .

با انتشار اسامی این افراد متعجب شدیم ، سه نفر از دانشگاه های آزاد اسلامی وپیام نور و  دو نفر از افراد بد سابقه دانشگاه یاسوج .فارغ از مسئله سرپرستی و یا ریاست دکتر رمضانی،  سوال ما این است که: برچه اساس و بر اساس کدام قانون به این افراد با وجود انجمن علمی و شورای صنفی منتخب دانشجویان و سایر تشکل ها اجازه داده می شود خود را به عنوان نماینده دانشجویان جا بزنند و ضمن دیدار با معاون سیاسی امنیتی استاندارنظر خود را به عنوان نظراکثریت دانشجویان اعلام کنند؟

بسیار توهین آمیزاست که کسانی از دانشگاه های آزاد و پیام نور در مورد ریاست دانشگاه دولتی نظر بدهند.

آیا دانشجویان دانشگاه یاسوج که جایگاه علمی آن در استان بر کسی پوشیده نیست  توان تشخیص خوب و بد را ندارند.

ما جمعی از دانشجویان دانشگاه یاسوج این رفتار معاون سیاسی امنیتی استاندار ، یعنی میدان دادن به افرادی با سابقه مشارکت در فتنه  88 برای تعیین تکلیف در مسئله ریاست دانشگاه یاسوج را محکوم می کنیم و اعتقاد داریم که این گونه رفتار های پوپولیستی در دولت تدبیر و امید جایی ندارد.

در پایان از وزارت علوم و شورای عالی انقلاب فرهنگی  در خواست داریم

هرچه سریع تر تکلیف ریاست دانشگاه یاسوج که دانشگاه مادر استان می باشدرا  روشن کنند.

جمعی از دانشجویان دانشگاه یاسوج

 

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها