نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. مرداد 1393 - 12:40
رئیس جهاد کشاورزی گچساران از افتتاح هشت پروژه اداره جهاد کشاورزی این شهرستان با اعتبار یک میلیارد و 743 میلیون تومان در هفته دولت خبر داد.

عطاءالله مهدی‌پور ظهر امروز در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، با بیان این‌که اداره جهاد کشاورزی گچساران به مناسبت هفته دولت هشت پروژه با اعتبار هزینه شده یک میلیارد و  743میلیون تومان آماده افتتاح دارد، اظهار کرد: این پروژه‌ها به تعداد 58 نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است.

 

وی با بیان این‌که پروژه احداث مرغ‌ گوشتی با اعتبار 600 میلیون ریال در روستای کلاغ‌نشین در هفته دولت افتتاح خواهد شد، ادامه داد: این طرح که از سال 91 کلنگ‌زنی شده است دارای ظرفیت 30 هزار قطعه‌ای است.

 

رئیس جهاد کشاورزی گچساران تصریح کرد: تعداد اشتغالزایی به‌ وجود آمده از این طرح به تعداد پنج نفر بوده است.

 

مهدی‌پور ابراز کرد: دومین پروژه 30 هزار قطعه‌ای مرغ‌ گوشتی در روستای سربیشه و در سال 91 کلنگ‌زنی شده است.

 

وی با اشاره به اعتبار هفت میلیارد و 730 میلیون ریالی هزینه شده در پروژه احداث مرغ گوشتی روستای سربیشه خاطرنشان کرد: این پروژه نیز به تعداد هفت نفر اشتغالزایی به همراه داشته است. 

 

رئیس جهاد کشاورزی گچساران با بیان این‌که پروژه تکمیل کانال چرزو به مساحت 40 هکتار در روستای دیل از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت است، اظهار کرد: اعتبار پیشبینی شده برای این پروژه  350 میلیون ریال بود که با مبلغ 275 میلیون ریال این پروژه به اتمام رسید.

 

وی سال شروع پروژه تکمیل کانال چرزو را سال 92 عنوان کرد و گفت: این پروژه هم به تعداد 10 نفر اشتغالزایی داشته است.

 

مهدی‌پور خاطرنشان کرد: پروژه تکمیل کانال روستای نازمکان با میزان اعتبار هزینه شده 308 میلیون ریال از آغاز کلنگ‌زنی به مدت یک‌سال به اتمام رسیده است.

 

وی مساحت پروژه تکمیل کانال روستای نازمکان را 18 هکتار عنوان کرد و گفت: اشتغالزایی برای چهار نفر در این پروژه به وجود آمده است.

 

رئیس جهاد کشاورزی گچساران با اشاره به دیگر پروژه‌های تکمیل کانال در روستاها اظهار کرد: تکمیل کانال روستای شامبراکان با اعتبار پیش‌بینی شده 850 میلیون ریال به مساحت 15 هکتار آماده بهرهبرداری است.

 

مهدی‌پور با بیان این‌که در این پروژه از میزان اعتبار پیش‌بینی شده فقط 146 میلیون ریال آن هزینه شده است، گفت: این طرح که به تعداد پنج نفر اشتغالزایی داشته است به مدت یک‌ سال به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری شده است.

وی تکمیل کانال سرتیره با اعتبار هزینه شده 174 میلیون ریال را از دیگر پروژه‌های تکمیل کانال روستا دانست و تصریح کرد: این پروژه به مساحت 35 هکتار، هفت نفر اشتغالزایی داشته است.

 

رئیس جهاد کشاورزی گچساران طرح آبیاری بارانی روستای چم‌نوری جان بی‌بی به مساحت 70 هکتار را قابل افتتاح در هفته دولت خواند و ادامه داد: این پروژه با اعتبار هزینه شده 2 میلیارد و 943 میلیون ریال در سال 89 کلنگ‌زنی شده و شروع به‌کار کرده است.

 

مهدی‌پور با بیان این‌که این طرح به تعداد 18 نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است، یادآور شد: این پروژه در سال 92 به پایان رسیده است.

 

وی با اشاره به آخرین پروزه قابل افتتاح در هفته دولت عنوان کرد: طرح آبیاری بارانی شرکت تعاونی احراز زاگرس در چهاربیشه سفلی با تعداد 2 نفر اشتغالزایی و اعتبار 258 میلیون ریال به مساحت پنج هکتار در هفته دولت به بهرهبرداری خواهد رسید.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها