نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. مرداد 1393 - 11:20
در چند سال اخیر، دولت در فساد غرق شد. سال های پیش را مگر می شود با سر و صدا فراموش کرد، باید بیایند پاسخ دهند

به گزارش آفتاب جنوب،به نقل از جهان بین نیوز، حسن روحانی در سفر خود به استان چهارمحال و بختیاری در جلسه شورای اداری این استان گفت: این دولت پاک است و نمی توانند آن را لکه دار کنند.

وی در ادامه افزود: در چند سال اخیر، دولت در فساد غرق شد. سال های پیش را مگر می شود با سر و صدا فراموش کرد، باید بیایند پاسخ دهند
 
رییس جمهور در ادامه با اشاره به سفرهای استانی دولت قبل گفت: اینکه ما بگوییم در یک سفر استانی  مصوباتی را تصویب کرده و در سفر بعدی بیاییم طرح های مصوب را افتتاح کنیم، شدنی نیست.
 
روحانی با تمجید دوران دانشجویی خود در دانشگاه تهران گفت: در آن زمان، نماز ظهر دانشگاه تهران با حدود 60 نفر و با حجاب حداقلی برگزار می شد، افراد بی حجاب می آمدند چادر بر می داشتند و نماز می خواندند.
 
رییس جمهور در ادامه افزود: در گذشته، برخی به اشتباه تحریم ها را کاغذ پاره خواندند و اعلام کردند که تحریم ها را دور می زنند اما نفت را یک عده ای بردند، خوردند و چپاول کردند و ملت را دور زدند.
 
رییس شورای عالی امنیت با اشاره به مذاکرات ایران با کشورهای 5+1 گفت: همه دنیا حتی آمریکا هم قبول دارد که ایران بعد از مدتی، می تواند غنی سازی داشته باشد. 
 
 
این خبر در حال تکمیل شدن است...
انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها