نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. مرداد 1393 - 10:55
صبح امروز با حضور فرمانده سپاه ناحیه گچساران از خودروهای این ناحیه بازدید شد.

به گزارش آفتاب جنوب،سرهنگ جهانگیر انصاری در حاشیه بازدید از خودروهای سپاه ناحیه گچساران اظهارکرد:استفاده بهينه از هر وسيله اي مستلزم سرويس و نگهداري به موقع آن دستگاه است كه به عبارتي مي توان اين روش را بازبيني پيشگيرانه نام برد.

 

وی افزود: عمل به دستورات وضع شده از سوي توليدكننده و همچنين رعايت استانداردهاي موجود نه تنها موجب افزايش عمر و ايجاد قابليت بكارگيري در هر زمان با بالاترين درجه ايمني واطمينان مي گردد بلكه از اتلاف بي مورد وقت و پول نيز جلوگيري مي كند.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد:یک خودرو براي قرارداشتن در بهترين موقعيت بازدهي و همينطور برخورداري از شرايط ايده آل از نظر ايمني، كارآيي، عملكرد و حتي زيبايي ،نيازمند سرويس و نگهداري مداوم وانجام دقيق دستورالعمل هاي ارائه شده توسط شرکت های خودروساز است.

 

انصاری در ادامه با تاکید براینکه ایرادات فنی خودروها بایددراولین فرصت برطرف گردند، تصریح کرد:ایرادات فنی خودروهاهرچند جزئی، باید در اولین فرصت برطرف شوند چراکه ممکن است با گذشت زمان و کارکرد بیشتر خودرو، مشکل آنها جدی تر شود و به سایر قطعات نیز صدمه بزند.

 

وی افزود:درکل با نگهداری صحیح و مراقبت های ساده و منظم از اتومبیل می توانید سلامت ظاهری و فنی آن را برای مدت نسبتا زیادی حفظ کنید.

 

گفتنی در این بازدید از رانندگان قسمت های مختلف سپاه ناحیه گچساران که در حفظ و نگهداری خودروها تلاش مضاعفی داشتند تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

 

 

تصاویر تکمیلی: 
بازدید خودرویی در سپاه ناحیه گچساران
بازدید خودرویی در سپاه ناحیه گچساران
بازدید خودرویی در سپاه ناحیه گچساران
بازدید خودرویی در سپاه ناحیه گچساران
بازدید خودرویی در سپاه ناحیه گچساران

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها