نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. مرداد 1393 - 1:26
کن لوچ فیلمساز سرشناس جهانی، بی‌بی‌سی را برای پوشش مغرضانه جنگ غزه به دفاع از اسراییل متهم کرد.

به گزارش آفتاب جنوب،به نقل از مهر،  لوچ که در جمع معترضانی حضور داشت که در برابر ساختمان بی‌بی‌سی در بریستول گرد آمده بودند، گفت: مسئولان بی بی سی از زاویه ای که به نفع اسراییل باشد به پوشش خبری جنگ در نوار غزه پرداخته است.

وی که گفته است کادر بی‌بی سی از نحوه رفتار روسای خود شرمگین هستند، افزود: در مصاحبه‌های خبری بی‌بی‌سی نظرات مردم فلسطینی منعکس نمی‌شود در حالی که همه جنایت جنگی صورت گرفته علیه مردم غزه به دست فراموشی سپرده می‌شود.

لوچ یادآوری کرد که سردبیران بی بی سی باید به اعتراض مردم به نوع پوشش رسانه‌ای این رویداد توجه کنند و این سازمان خبری باید روش‌های خود در قبال این جنایت را تغییر دهد.

هواداران فلسطینی‌ها از هفته پیش صفی در برابر ساختمان بی بی سی در بریستول تشکیل داده‌اند و هنرمندان مشهوری چون مارک توماس نیز صدای خود را به حمایت از این اعتراض وام داده اند.

توماس گفته است جنایت ارتش اسراییل در غزه با همه خشونتی که در آن به چشم می‌خورد، بارها و بارها از سوی بی بی سی نادیده گرفته شده است.

تاکنون بیش از 1822 نفر از جمله 400 کودک در این جنایات کشته شده اند. بیش از 9400 نفر نیز از 8 جولای تاکنون در جریان حملات هوایی و زمینی اسراییل زخمی شده اند. این در حالی است که تاکنون 64 اسراییلی در اثر این تهاجم جان باخته اند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها