نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. مرداد 1393 - 13:12
به مناسبت هفته ملی مهارت، مراسم تجلیل از کارآفرینان گچسارانی با حضور مسئولان استانی ومحلی در گچساران برگزار شد.

به گزارش آفتاب جنوب،عصر دیروز مراسم تجلیل از مربیان و کارآفرینان برتر گچسارانی به مناسبت هفته ملی مهارت با حضور مدیرکل فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار گچساران، رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران و جمعی از مربیان و کارآفرینان گچسارانی در سالن آزادی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.

عبدالرحیم رحیمی در حاشیه این مراسم، اظهار کرد: اهمیت بحث آموزش فنی و حرفه‌ای با توجه به اینکه در هر شهرستانی نیاز به کارهای تخصصی و تربیت افراد ماهر مرتبط با آن صنعت دارد، غیرقابل انکار است.

وی با بیان اینکه قطعا تربیت نیروهای ماهر بر همه لازم است و همه مسئولان باید در راستای این امر تلاش کنند، افزود: قطعا بهترین مرکز آموزش در این راستا، فنی و حرفه‌ای بوده که در این ارتباط  از هر جهت کارگاه‌های فعال دارد.

فرماندار گچساران تصریح کرد: در سال 93 با توجه به اینکه بودجه‌ای برای این مرکز پیش‌بینی نشده بود با این حال بودجه‌ای را برای احداث ساختمان این مرکز تخصیص دادیم.

رحیمی بیان کرد: فنی و حرفه‌ای برای تربیت نیروهای متخصص با توجه به اینکه پتروشیمی گچساران، کارگاه‌ها و... در سال‌های آینده نیاز به نیروی کار ماهر دارد به صورت فعال کار کرده و با انجام این آموزش‌ها و تامین نیروهای ماهر بومی دیگر نیازمند نیروهای غیربومی نخواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: اگر ما بتوانیم نیروها را آموزش داده و نیروی متخصص تربیت کنیم، اداره کار نیز می‌تواند در این راستا دفاع کرده و اعلام کند که ما خود نیروی کار متخصص داریم و نیاز به نیروی غیربومی نیست.

گفتنی است در این مراسم ضمن برگزاری برنامه‌های فرهنگی متنوع، از مربیان برتر مرکز فنی و حرفه‌ای و کارآفرینان برتر گچسارانی با اهدای لوح یادبود و جوایز تجلیل شد.

 

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها