نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. مرداد 1393 - 21:41
یکی از بازیکنان جوان فوتبال مدعی شده که برای حضور در یک تیم مطرح لیگ برتری 200 میلیون تومان به اسم سرمربی از او پول گرفته شده است.

به گزارش آفتاب جنوب،به گزارش  خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا در این روزها که لیگ برتر آغاز شده دوباره حرف و حدیث های فراوانی در مورد برخی از مربیان مطرح شده است. یکی از بازیکنان مطرح فوتبال ایران که خیلی زود در فوتبال ایران نامش بر سر زبان ها افتاد و خیلی زود هم از گردونه خارج شد شب گذشته در یک جمع خصوصی مدعی شد که برای اینکه به تیم مطرح لیگ برتری برود مجبور به پرداخت 200 میلیون تومان باج شده است! این بازیکن( آقای ح) مدعی شد که به اسم سرمربی مطرح این پول را از او گرفتند تا او بتواند پیراهن تیم محبوب دوران کودکی اش را بر تن کند و زمانی که این پول پرداخت شد خیلی راحت به آرزویش در فوتبال رسید اما بهای رسیدن به آرزویش خیلی گران بوده!

جالب است که این مربی همواره مدعی است که هیچ دخالتی در امور مالی بازیکنان و باشگاه ندارد اما یا این حرف مربی خلاف واقع است یا اینکه برخی نزدیکانش حسابی از دوستی با او سوء استفاده می کنند و هر کاری می خواهند انجام می دهند که این مسئله هم به اختیار تامی است که به این شخص نزدیک به مربی داده شده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها