نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. مرداد 1393 - 20:03
نشست سالانه مودت با حضور جمعي از مسئولان شهرستاني، فرماندهان حوزه ها، پایگاه های مقاومت بسیج محلات و خانواده های آنان در گچساران برگزار شد.

به گزارش آفتاب جنوب،عصر دیروزنشست سالانه مودت با حضور 230 نفر از فرماندهان حوزه ها ،کانون ها، پایگاههای مقاومت بسیج محلات و خانواده های آن ها در باشگاه فرهنگیان گچساران برگزار شد.

سرهنگ جهانگیر انصاری در حاشیه این مراسم به تأثیر شبکه های ماهواره ای در انحراف جوانان و سست نمودن بنیان خانواده ها اشاره کرد و گفت: حامیان اصلی این شبکه ها کشورهای آمریکا، انگلیس ورژیم صهیونیستی هستند که با صرف هزینه های گزاف چنین شبکه هایی را تأسیس  نمودند.

http://aftabejonoob.ir/sites/default/files/fullimages/1393/05/06/tn_dsc09987_0.jpg

وی افزود:یکی از روش های دیرین دشمن برای گسترش سلطه خویش، استفاده از باورهای انحرافی در برابر عقاید و ارزش های اسلام اصیل است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد:دشمنان می کوشند مذهب را که عامل بیداری، پویایی، ستم ستیزی، عدالت گستری و فراهم آورنده سعادت دنیا و آخرت است، به عامل تحذیر، انزواطلبی، واپس گرایی وامری شخصی تبدیل کنند و با این شگرد، بیشترین سعی شان در درست کردن عقاید نسل جوان بر طبق خواسته ها و اهداف خودشان است.

انصاری در ادامه با اشاره به این که دشمن همواره اشاعه فرهنگ دینی و اعتقاد به خداوند و معنویات را مانع اصلی هدف های خود می بیند،گفت:دشمنان برای کم رنگ کردن این اعتقادات، با ایجاد خلل در اعتقادات قشر جوان، در به انحراف کشاندن و بی هویت کردن آنان می کوشد.

وی اظهار کرد:ماهواره ها همچون دیگر ابزار بشری می تواند به آرمان های تعالی بخش انسان ها و جوامع خدمت یا خیانت کند که در حال حاضر، بیشترین خدمت ماهواره در ایجاد و رواج فساد و فحشا در میان جوانان است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران یادآور شد: بيشتر شبکه هاي فارسي زبان ماهواره اي، در يک تقسيم بندي معمول، به شبکه هاي سياسي و غير سياسي تقسيم مي شوند که بر اساس تحقيقات به عمل آمده تمامي اين شبکه ها، با وجود هدف ها و سليقه هاي گوناگون، در هجوم به مباني ديني به طور جدي اشتراک دارند و هر کدام با مأموريتي خاص به مقابله با اسلام برخاسته اند.

انصاری در ادامه به جایگاه و فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه اشاره کرد و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه ما به جایگاه خوبی دست یافت اما امروز توسط برنامه های مبتذل ماهواره در حال خدشه دار شدن است که این امر توجه جدی مسوولان و مردم را می طلبد.
 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد:بی حجابی و کشف حجاب از سال های دور مورد توجه استعمار و استکبار جهانی بوده است چرا که  آنها فرهنگ ریشه دار ملت های اسلامی را هدف قرار داده اند.

انصاری گفت: دشمنان نظام و ملت عفاف و حجاب جامعه ما را که یکی از اصول مهم استحکام خانواده است را نشانه گرفتندو با پخش برنامه هایی بی هویت به دنبال تخریب این امر مقدس هستند.

 وی تاکید کرد: باید معرفت و معنویت خانواده ها را به قدری بالا ببریم که حتی فکر نشستن پای برنامه های مبتذل ماهواره ای به ذهنشان خطور نکند.

انصاری در ادامه با اشاره به نشست سالانه مودت در گچساران تصریح کرد: با توجه به تأکیدات دین مبین اسلام برترویج و تحکیم مودت و محبت در بین مسلمین و از طرفی با توجه به اینکه فرماندهان بسیج که رسالت تبلیغ و تعظیم شعائر اسلام را در عرصه فرهنگی جامعه بر عهده دارند همواره نیازمند همراهی و حمایت معنوی خانواده‌های خویش هستند.

لازم به ذکر است فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ناحیه گچساران و خانوداه های آنها بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، روزه خود را با پذیرایی که از سوی سپاه ناحیه این شهرستان تدارک دیده شده بود افطار کردند.

از دیگر برنامه های این مراسم می توان به اجرای مسابقه فرهنگی و اهدای جوایز اشاره کرد.

تصاویر این نشست را در زیر مشاهده نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها