نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. مرداد 1393 - 18:18
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از توانایی مؤسسه فجر خاتم‌الانبیاء برای ساخت و تکمیل پنج پروژه بزرگ عمرانی در استان خبر داد و گفت:توانایی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در تکمیل پروژه های بزرگ عمرانی در کشور مثال زدنی است.

به گزارش آفتاب جنوب،به نقل از  صبح زاگرس، نشست شورای سازندگی استان ظهر امروز با حضور مسئولان ارشد اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد با مسئولان مؤسسه فجر وابسته به قرارگاه خاتم‌الانبیاء برگزار شد.

در این نشست که به منظور همکاری مؤسسه فجر در پروژه‌های عمرانی استان برگزار شد، سید موسی خادمی استاندار با بیان این‌که قرارگاه خاتم تاکنون کارهای بزرگی در کشور انجام داده است، افزود: اکنون می‌توانیم در استان از ظرفیت بالای این قرارگاه و موسسه فجر برای سازندگی و بالندگی استان استفاده لازم را داشته باشیم.

وی گفت: از جمله طرح‌های بزرگی که مؤسسه فجر توانایی اجرایی کردن آن‌ها را دارد فرودگاه یاسوج، سد شیو در باشت و فرودگاه شهر یاسوج و تعدادی طرح بزرگ دیگر از جمله در بهمئی است.

خادمی در ادامه از واگذاری پنج طرح بزرگ استان به قرار گاه خاتم خبر داد و گفت: قرارگاه خاتم  به عنوان یک بازوی توانمند می تواند در اجرای این پروژه ها عملکرد خوبی را ایفا کند.

وی در ادامه در خصوص فرودگاه یاسوج گفت: زمینه اجرای کار و توسعه و تطویل باند فرودگاه آماده است و ما هم از طرف استان تفاهم نامه‌ای با شرکت فرودگاه‌های کشور امضا کرده‌ایم.

 

استاندار در ادامه خاطر نشان ساخت: در کل همه مقدمات در فرودگاه یاسوج آماده است و موضوع زندان که در مسیر آن قرار دارد را نیز دولت برطرف کرده چرا که قانون می‌گوید زندان باید از محدوده شهر خارج شود.

خادمی با تأکید بر این که زمین زندان جدید نیز آماده است، تصریح کرد: دیگر پروژه‌ها نیز وضعیتی این چنینی دارند و مقدمات برای حضور یک مؤسسه قوی برای ساخت و تکمیل این پروژه‌های راکد در استان مهیا شده است.

وی از برگزاری جلسه با مجمع نمایندگان استان برای اجرایی کردن این پروژه‌ها خبر داد و گفت: برای همکاری با قرارگاه خاتم در کارهای عمرانی آمادگی کامل داریم.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

رتبه بندی سایتهای استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد همکار گرامی می توانید جهت اطلاع از این اطلاعات به آدرس زیر مراجعه نمایید http://harfenab.ir/index.php/varzesh/4351-2014-07-29-12-08-34.html

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها