نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. آبان 1399 - 13:53
100بسته نوشت‌افزار در سومین مرحله رزمایش مشق احسان به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به دانش‌اموزان نیازمند گچساران هدیه شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،محمد رمضانی،مسئول موکب طریق الکربلا گچساران در این خصوص گفت: با توجه به شرایط پیش آمده به واسطه شیوع بیماری کرونا،هدف از اجرای پویش مشق احسان هم تأمین نوشت‌افزار دانش آموزان نیازمند در این شهرستان بوده است.

وی افزود:در این طرح دانش‌آموزان نیازمند توسط شورای اجتماعی موکب طریق الکربلا شهرستان از قبل شناسایی و بسته نوشت افزاری ارسال شده از طرف ستاد اجرایی امام (ره) به آنها اهدا شد.

رمضانی اظهارکرد:این بسته ها شامل کیف، دفتر، مداد، خودکار، جامدادی، مدادرنگی، خط کش،گونیا،نقاله و لیوان به ارزش ۱۵۰ هزار تومان است که ستاد اجرایی فرمان امام (ره) این بسته ها را اهداء کرده است.

وی درادامه تصریح کرد: موکب طریق کربلا زیر مجموعه هیئت رزمندگان اسلام اقدامات و فعالیت های مستمری را در رزمایش کمک مومنانه انجام داده که این کمک ها همچمنان ادامه خواهد داشت.

بنابراین امسال سومین سالی است که پویش ملی "مشق احسان" به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و با هدف تأمین و توزیع بسته‌های نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان مناطق کم‌ برخوردار آغاز به کار کرده است که هدف از راه‌اندازی این پویش یاری رساندن به بیش از یک میلیون دانش‌آموز کم ‌توان و محروم است که در نقاط مختلف کشورمان زندگی می‌کنند.

گفتنی است پویش "مشق احسان" توسط موکب های اربعین،کانون های فرهنگی مساجد،خیرین و گروه های جهادی گچساران،همچنان در مناطق کم برخوردار این شهرستان ادامه دارد.

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها