نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. ارديبهشت 1398 - 12:03
این بانوی گچسارانی که برای معالجه بیماری اش تحت نظر پزشکان معروفی قرار داشت که بعد از مدتی بستری در بیمارستان های شیراز به نوعی به درمان و روند بهبودی اش قطع امید شده بود،اما درحرم مطهر امامزاده بی بی حکیمه(س) شفا پیدا می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،این بانوی گچسارانی که از اهالی روستای چهاربیشه این شهرستان است نیز گفته است که به بانو بی بی حکیمه(س) پناه آوردم و آنقدر دعا کردم که در کنار مرقدمطهر ایشان خواب رفتم، وقتی بیدار شدم درکمال تعحب دیدم که پاهایم خوب شده است و اکنون می توانم بدون هیچ مشکلی راه بروم .

این بانوی گچسارانی که "حلیمه کاویانی" نام دارد برای معالجه بیماری اش تحت نظر پزشکان معروفی قرار داشت که بعد از مدتی بستری در بیمارستان های شیراز به نوعی به درمان و روند بهبودی اش قطع امید شده بود،اما درحرم مطهر امامزاده بی بی حکیمه(س) شفا پیدا می کند.

مرقد مطهر بی‌بی حکیمه (س) در 80کیلومتری جنوب گچساران در ضلع شرقی روستای بی‌بی حکیمه از توابع این شهرستان، حد فاصل بندر گناوه به مرکز گچساران (دوگنبدان) در میان تنگه‌ای بزرگ و طولانی قرار گرفته و چون مرواریدی در دل کوهستانهای زاگرس جنوبی و در نزدیکی خلیج نیلگون همیشه فارس می درخشد.

 

دیدگاه‌ها

یا بی بی حکیمه کمکم کن

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها