نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. تير 1397 - 8:12
آقایان مسئول!واقعا هنرتان در تصمیم ، صرفا دستور موکد برای پیگیری، و ژست های ژورنالیستی گرفتن برای مردم است؟و به راستی کدام یک از مسئولین و مدیران از عمق درد مردم آگاهند؟.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،اسحاق کرمی-از انقلاب اسلامی چهل سال گذشته است و با وجود فراز و نشیب های بسیار و تحمل و صبر و همراهی مردم در قبال اتفاقات و مشکلات بسیار زیاد در وضعیت سیاسی و اقتصادی و اجتماعی ، کشور اکنون در وضعیت نامناسبی قرار دارد.

ناگفته پیداست شرایط بد اقتصادی تا چه حد مردم را در تنگنا قرار داده است.حال سوال بی پرده از مسولین ( ارکان نظام ) این است که آیا واقعا نمی خواهید کاری کنید ؟؟.

واقعا هنرتان در تصمیم ، صرفا دستور موکد برای پیگیری، و ژست های ژورنالیستی گرفتن برای مردم است؟و به راستی کدام یک از مسئولین و مدیران از عمق درد مردم آگاهند؟.

آقای رئیس جمهور، اگر اعتقاد دارید اختیاری ندارید و منتظر همگامی سایر قوا و ولایت فقیه هستید لطفا کنار بروید.اگر اعتقاد به حباب در اقتصاد دارید، با گوشه کلید هم می توان حباب را ترکاند.

نمایندگان و مجلسیان،اگر اعتقاد دارید تصمیم گیری و هدایت اقتصادی به عهده دولت است، و وظیفه مجلس نظارت است ، لطفا استعفا دهید.

در کشور، مردم ناظر نمی خواهند. بدون تعارف و رک بگویید حاصل نظارتتان در این 4 دهه چه بوده؟؟ تخلفی صورت نگرفته؟؟ قانونی مغفول واقع نشده؟؟ تخلفی صورت نگرفته؟؟ومردم دستور و نامه نگاری و نظارت نمی خواهند.

کشور مانند یک پروژه شده که همه ناظر هستند و هیچ کس حاضر نیست،کارگری کند و یا حتی تخصص خودش را انجام دهد.

دوستان قوه قضاییه ، به راستی شما دل سوخته مردم را نمی بینید؟ حق پایمال شده مردم را نمی بینید؟ واقعا چرا حکم هایتان ترس در دل اختلاس گران و اخلال گران و دزدان نمی اندازد؟.

مسئولان !واقعا دست مریزاد...

من که جز مردم هستم ، به لطف مدیریت عالی مسئولین، خواب ندارم. حالم خراب است.

همه دوستان و خانواده و دوستان و مردم را که می بینم حالشان خراب است.

ولی واقعا چرا شما همیشه حالتان خوب است و خندانید؟.

آیا واقعا حس نمی کنید بیهوده نشسته اید و افزایش وزنتان از عدم تحرک و بیکاری است و نحیفی و نزاری مردم از بیهوده دویدن و نرسیدن است؟.

صف اولی ها ، یک تحرکی به خود بدهید و از پشت میله ها و محافظان و درهای آکوستیک خود بیرون بیاید که بس به کار و تلاش برای ملت محتاجیم.

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها