نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. خرداد 1400 - 13:18
فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت:رسانه ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی نقش موثری در آگاهی بخشی و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را دارند که می توانند با امید آفرینی و تبیین خدمات نظام و دستاورد های ارزشمند انقلاب، زمینه را برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو فراهم کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، سرهنگ باقر پسنده،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت:در آستانه سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) و بزرگداشت قیام 15 خرداد قرارداریم، در حقیقت قیام 15خرداد به عنوان طلیعه نهضت حضرت امام راحل به شمار می رود.

وی افزود:قیام 15خرداد نقطه عطفی در تاریخ معاصر این مرز و بوم است که در آن پیوند امام و ملت تجلی یافت و زمینه فروپاشی رژیم منحوس پهلوی و حکومت طاغوت را رقم زد.

پسنده گفت:امام راحل انقلابی را بنیان نهادند که امروز خار چشم دشمنان شده است، بنابراین با گذشت 42 سال از عمر با برکت انقلاب با همه دسیسه ها،فتنه ها و نقشه های شوم استکبار جهانی ، اما همچنان ایران اسلامی به عنوان یکی از قدرت های جهان نام برده می شود.   

فرمانده سپاه ناحیه گچساران درادامه تصریح کرد:امروز ملت بزرگ ایران اسلامی با تبعیت از ولی فقیه دشمنان را زمین گیر کرده است، در حالی که دستاوردهای انقلاب اسلامی وارد عرصه های فن آوری و تولید شده اند و با وجود تحریم‌های ناجوانمردانه غرب و ایادی استکبار در برابر مشکلات ایستاده اند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی گفت:باید توجه کرد که این اولین انتخابات ریاست جمهوری در چله دوم انقلاب است، هرچند دشمن برای پایین آوردن مشارکت مردم در انتخابات از مدت ها قبل برنامه ریزی کرده است.

 پسنده تصریح کرد:این روزها دشمنان سعی در مخدوش جلوه دادن انتخابات پیش رو را دارند و از هر توطئه و فتنه ای استفاده می کنند تا از اعتبار انتخابات بکاهند و مردم را از شرکت در انتخابات بی انگیزه و نیز برنامه هایشان را برای انتخابات پیاده کنند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران در ادامه افزود:به هرحال نقش رسانه‌ها در مشارکت حداکثری مردم در امر انتخابات برکسی هم پوشیده نیست، بنابراین خبرنگاران ،اصحاب رسانه و فعالین رسانه ای با هر اندیشه و نگاه سیاسی باید برای افزایش مشارکت مردم و پویایی ارکان دموکراسی ازهیچ تلاشی هم مضایقه نکنند.

وی ادامه داد:بنابراین رسانه ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی نقش موثری در آگاهی بخشی و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را دارند که می توانند با امید آفرینی و تبیین خدمات نظام و دستاورد های ارزشمند انقلاب، زمینه را برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو را فراهم کنند.

پسنده تصریح در پایان نیز تاکید کرد:با توجه به اینکه موتور تبلیغاتی و رسانه ای دشمن از مدت ها قبل سعی در ناامیدی و دلسرد کردن مردم از حضور در پای صندوق های رای کرده است، پس شایسته است خبرنگاران و اصحاب رسانه با آگاهی بخشی ،روشنگری و بصیرت افزایی به منظور حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و با هدف تعیین سرنوشت خودشان نیز تلاش نمایند.

انتهای پیام/

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها