نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. ارديبهشت 1400 - 9:25
یدالله مرادی گفت:انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گچساران با مشارکت 85 درصدی انقلابی‌ها در این شورا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،یدالله مرادی، عضو هیات موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در این خصوص گفت:تشکل یافتن و انسجام نیروهای وفادار به آرمانهای انقلاب اسلامی ، امام(ره) ، رهبری و شهداء یک ضرورت است که الحمدالله یک حرکت عمومی در سطح کشور پدید آمده و در شهرستان گچساران هم در همین راستا اقدامات امیدوارکننده و آینده‌دار شکل گرفت .

وی افزود:با این وجود در ابتدا نیز توسط هیات موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان یک جمع ۸ نفره تعیین و مقرر شد که بستر مناسب راه اندازی این جریان انقلابی را پدید آورند .

مرادی توضیح داد:بنابراین هیات موسس شهرستان با ثبت نام و گروه بندی عناصر علاقه مند بیش از یک هزارو 230 نفر را با ۱۲۱ گروه در سامانه مربوطه طی یکماه گذشته انجام دادند و شورای عمومی شهرستان را تشکیل داده و جمع شورای منتخب یعنی از هر گروه ۳ نفر ایجاد شد تا گام نهایی تشکیل شورای شهرستان طی انتخابات حضوری مهیا شود.

وی تصریح کرد:سرانجام همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی علیه السلام این انتخابات در صبح و عصر با رعایت تمام اصول بهداشتی و ضوابط انتخاباتی در کمال آرامش و احترام انجام و با مشارکت ۸۵ درصد منتخبان اعضای شورای شهرستان گچساران تشکیل شد .

مرادی یادآور شد:پس از پایان زمان شمارش آرا در سه بخش بانوان ، جوانان و بالای چهل سال به عمل آمده و جهت هماهنگی استانی در اختیار شورای مرکزی قرار گرفت .

وی در پایان تصریح کرد:جا دارد از حسن نیت و همکاری صمیمانه هیات موسس شهرستان و استان و مرکز فرهنگی مسجد امام حسین علیه السلام کوی طالقانی کمال تشکر و قدردانی را نیزداشته باشیم .

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها