نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. شهريور 1399 - 19:17
در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی انجام شد؛
کشف بیش از یک میلیارد کالای قاچاق در گچساران/45دستگاه خودرو توقیف شد
رمانده انتظامی گچساران از اجرای سومین مرحله طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب؛سرهنگ سید محمد موسوی، فرمانده انتظامی گچساران در تشریح این خبر اظهار کرد:با مشارکت یگانهای انتظامی شهرستان سومین مرحله طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و توقیف وسایل نقلیه متخلف در گچساران به مرحله اجرا درآمد.  

وی افزود: ماموران در اجرای این طرح باهماهنگی مرجع قضایی ۴نفرقاچاقچی، ۴نفر معتاد متجاهر،۳نفرفروشنده مواد مخدر، ۳نفر ازاراذل و اوباش شهرستان را دستگیر و بیش از ۱میلیارد کالای قاچاق و مقدار ۴۱گرم موادمخدر صنعتی کشف و ضبط نمودند.                                        

موسوی تصریح کرد:همچنین دراین طرح ۴۵دستگاه خودرو، ۱۰دستگاه موتور سیکلت متخلف که برای مردم ایجاد مزاحمت می کردند نیزتوقیف و از ۱۳واحد صنفی بازدید که به۲واحد تذکر کتبی داده شد.                     

فرمانده انتظامی گچساران درپایان اظهارکرد: مراحل دیگر این طرح درشهرستان همچنان اجرا می می شود که ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس دراجرای طرح های مختلف انتظامی، از شهروندان خواستارم درصورت مشاهده هرگونه جرائم و ناهنجاریهای اجتماعی در شهرستان، از طریق تلفن ۱۱۰موارد رابه پلیس اطلاع دهند تادرکمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمین متخلفین اقدام گردد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها