نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. بهمن 1398 - 23:29
فولادی وندا:من ناموس قشقایی هستم و اهل معامله نیستم ، من از سالها پیش دکتر عسکری را می‌شناسم و شاید اولین باراست که بهترین زوج قشقایی انتخابات در کنار هم ایستادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،زهره فولادی وندا،کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه گچساران و باشت در همایشانتخاباتی دیگر کاندیدای قشقایی ها و در جمع تیره کزنلو با اهدای دست گلی به رسم احترام به "هومان عسکری"،گفت:امروز را به تمامی کاندیداهای انتخابات مجلس98 که تاییدیه خود را از شورای نگهبان گرفتند، تبریک عرض می کنم،یکسال پیش اعلام کاندیداتوری کردم و می دانستم که چه اتفاقی خواهد افتاد و اما بدانید که رای مردم نه خریدنی است و نه فروختنی.

 بهترین زوج انتخاباتی قشقایی

وی افزود:بدانید که من ناموس قشقایی هستم و اهل معامله هم نیستم ، من از سالها پیش دکتر "هومان عسکری" را می‌شناسم و شاید اولین  است که بار بهترین زوج انتخاباتی قشقایی در کنار هم ایستادند ،پس آمده ایم که بمانیم برای بهتر شدن و با تمام وجود در کنار عسکری خواهم ماند.

فولادی وندا تصریح کرد:از روز اول گفتم که ایشان بهترین تصمیم را برای ایلش خواهد گرفت و بدانید یک مادر فرزندش را هرگز رها نخواهد کرد،در دو سه روز آینده بر علیه ما شایعاتی خواهند کرد که امیدوارم باور نکنید و بدانید ما برای شما ایستاده ایم.

کلاه دوگوشی های قشقایی

وی تصریح کرد:هوشمندانه به ما کمک کنید و من خواهر دورگه شما هستم، دسته گلی را که امشب تهیه کرده ام برای دیگر کاندیدها نیزخریده ام و امروز آرامش شهر ما اولویت اول ما است که اگر امروز ما دونفر کنار هم هستیم؛ خیلی ها گفتند بیلبورد انتخاباتت را پایین خواهیم کشید اما امشب کلاه دوگوشی های قشقایی برای من دست می زنند.

هومان عسکری درادامه نیز در جمع تیره کزنلو گفت: امروز خوشحال و خرسندم که در جمع شما بزرگان هستم و این حضور مطمئن باشید که پیام بزرگی دارد،امشب استاد عزیزم حاج ایاز آقایی و حاج اروجی و خواهر عزیزم خانم فولادی وندا نیز در جمع ما حضور دارند.

 به فکر اختلاف 

وی تصریح کرد:استاد عزیزم آقای آقایی فرمودند یک روز 7 کاندیدای ترک داشتیم ، یک زمان ایل بودیم و 7 کاندیدا هم وارد شورا شدند ، وقتی متوجه شدند ما وحدت داریم به فکر اختلاف افتادند،آنها ما را طایفه طایفه کردند و بعد تیره تیره و الان هم شورای شهر ما یک نفر از قشقایی دارد.

عسکری تصریح کرد:ببینید با ایل ما چه کرده اند ،کاری کرده اند که می گویند جلسه با طایفه فلانی در خانه آقای فلان؟ذات فرهنگ قشقایی یعنی اتحاد و یکدلی و مبارز با تبعیض و قوم گرایی و محال است که در میان قشقایی ها مدیری اختلاسگر پیدا شود چرا که ما صداقت داریم.

اگر فولادی وندا به مجلس می رفت؟

کاندیدای انتخابات مجلس اظهارکرد:من در این انتخابات و بعد از رد صلاحیتم متوجه شدم که قشقایی کسی را ندارد،و اول به دنبال آن بودند که قشقایی کاندیدا نداشته باشد و بعد می‌گفتند قشقایی رای نخواهد آورد که خدا می داند اگر دور گذشته فولادی وندا به مجلس می رفت رئیس کمیسیون انرژی بود و این شهر آباد می شد.

وی تصریح کرد:تاریخ نشان داده است که قشقایی آدم ترسو نداشته است،من که آمدم فکر نمی کردند که خواهم آمد و از روزی که آمدم به فکر تفرقه و نفاق افتادند،به من زنگ زدند که شکست می خوری گفتم من از شکست نمی ترسم و باز فردایش گفتند آمده ای برای فلانی اما بدانید من آمده ام تا روز 3 اسفند جشن پیروزی را به یاری شماها برگزار کنیم.

پیشنهاد 5میلیاردی

عسکری اظهارکرد:به من بسته پیشنهادی دادند و اول گفتند یک پرونده ای است 20 میلیاردی که 5 میلیارد آن هم برای خودت، اما من قشقایی هستم و پول دیده ام اما مثل خاوری نیستم که من را تهدید کردند،اما من از مرگ نمی ترسم اما اگر اتفاقی بیافتد دودمان شما را به باد می دهم.

کاندیدای انتخابات مجلس اظهارکرد:اما وقتی عیار من را دیدند آمده اند تا من را رد صلاحیت کنند، من که می دانستم مشکلی ندارم و آنهایی هم که آنجا رفته اند و دست و شادی می کنند هر کاری می خواهید انجام دهید و گزارش هم پشت سر من می دهید که بازهم مشکلی نیست اما نتوانستید من را رد کنید،من فرزند صولت الدوله هستم.

شعار الکی

وی افزود:قشقایی یعنی پاک دستی و امشب حاج آقایی در جمع ما است که در دوران مدیریت خود هرگز تبعیض انجام نداده است، من نیازی به هیچ سمتی ندارم و نیازی ندارم و من و آقای روحانی با هم وکالت گرفتیم و هر کس آمد شایعه کرد ، بگویید هر وقت کاندیدای آنها مناظره کرد در خدمتش هستم و من به کسی که دروغگو و شعار الکی می دهد رای نخواهم داد.

عسکری افزود:ما به دنبال ایجاد امنیت روانی در این شهر هستیم چیزی که امروز می بینید روسای ادرات خانه به خانه می روند تا این نماینده بماند که برای حفظ صندلی هستند،آیا در این شهر بختیاری ، اصفهانی و بهبهانی وجود ندارد آیا آنها شایسته نیستند بدانید که لر و ترک دو بازوی این شهر هستند اما همه شهروند گچساران هستند.

270اقدام به خودکشی

وی تصرریح کرد:آیا می دانید در سال گذشته میزان اقدام به خودکشی در این شهر 270 نفر بوده است و آیا می دانید در کشور رتبه دوم کشور را  از این حیث دارد،آیا می دانید در این شهر میزان مصرف مواد مخدر به چه میزان است و از آمار طلاق خبر دارید در حالی که امار من می گویدکه 80 خانواده شش نفر آنها سر کار هستند و شغل ها را طبقه بندی کرده اند و براساس شغل پدر و طایفه شغل می دهند به گونه ای که به یکی نگهبانی می دهند و دیگری... و این همان فاجعه است.

وی افزود:چهل سال است مسئولین حرف مفت می‌زنند و اگر نمی زدند مردم هم ناامید نمی شدند و اگر اجرا می  کردند حال و روز ما اینگونه نبود؟ چنانکه مقام معظم رهبری بیست سال پیش دستور 8 ماده ای داد اما متاسفانه اجرایی نشد،ما اجازه نمی دهیم که گام دوم انقلاب را عده ای مصادره کنند.

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها